کد خبر: ۳۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
ارومیه - رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی از اکران بخشی از فیلمهای منتخب سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با ایام الله دهه فجر در ارومیه خبر داد.

به گزارش آرانیوز، به نقل از حوزه هنری آذربایجان غربی، احد هوشمندقره باغ در این خصوص اظهارداشت: از ۱۲ بهمن ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور بخشی از فیلمهای منتخب سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم در قالب بسته سینمایی «سودای سیمرغ ۲» در سینما آزادی ارومیه بر روی پرده نقره ای می روند.

وی ادامه داد: در این طرح که با همکاری حوزه هنری آذربایجان غربی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود فیلمهای منتخب جشنواره در قالب دو سانس ویژه (ساعت ۱۷ و ساعت ۱۹ بعدازظهر) و در صورت استقبال مردم به صورت سانس فوق العاده اکران می شوند.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی افزود: در همین راستا هر روز دو عنوان فیلم در سینما آزادی ارومیه با قیمت شش هزار تومان برای هر نفر بر روی پرده می روند که جدول و ساعت اکران فیلمها طی روزهای آینده اعلام می شود.

شهرستان ارومیه در سال گذشته نیز میزبان فیلمهای سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجربود که در این راستا تعداد ۱۶ عنوان فیلم در ارومیه همزمان با دهه فجر بر روی پرده قرار گرفت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار