کد خبر: ۳۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
بوشهر - اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با همراهی وزیر نفت و تعدادی از مدیران نفتی از تعدادی از فازهای پارس جنوبی بازدید کردند.

‌به گزارش آرانیوز، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس و وزیر نفت از پارس جنوبی اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای برای افزایش تولید در پارس جنوبی صورت گرفته است.

محمد مشکین‌فام اضافه کرد: در همین راستا سرمایه‌گذاری گسترده‌ای در این منطقه انجام شده است و در سال جاری با تولید روزانه ۵۵۰ میلیون مترمکعب گاز به کشور قطر در میزان برداشت از میدان مشترک گازی رسیده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در میدان گازی پارس جنوبی تاکنون ۲۶ سکو، ۲۵۲ حلقه چاه، دو هزار و ۷۹۲ کیلومتر خط لوله دریایی و ۴۰ ردیف پالایشگاهی ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با اشاره به اینکه ۷۰ درصد از گاز کشور در پارس جنوبی تولید می‌شود، افزود: تاکنون هزار و ۲۰۸ میلیارد مترمکعب گاز از میدان پارس جنوبی تولید شده است.

اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در معیت وزیر نفت صبح امروز به منظور بازدید از فازهای پارس جنوبی و برگزاری نشست تخصصی بررسی روند پیشرفت پروژه‌های صنعت نفت در پارس جنوبی وارد عسلویه شدند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، فرماندار عسلویه و مدیران صنعت نفت از وزیر نفت و اعضای کمیسیون انرژی در فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه استقبال کردند.

بازدید از پالایشگاه فازهای ۲۲،۲۴، ۱۳،۱۹ و ۱۴ پارس جنوبی و بازدید از پروژه ایران ال‌ان‌جی از برنامه‌های سفر یک روزه اعضای کمیسیون انرژی و وزیر نفت به عسلویه است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار