کد خبر: ۳۲۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه یک تهران:
شمیرانات- معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه یک تهران گفت: حرکت عابرین پیاده در محدوده پل هوایی بزرگراه شهید چمران با هدف افزایش ایمنی در تردد شهروندان، کانالیزه شد.

به گزارش آرانیوز، محمد خردمند، ظهر دوشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: معابر منتهی به ایستگاه های بی.آر.تی و محدوده پل های هوایی عابر پیاده مکانیزه و غیر مکانیزه به دلیل تردد عابرین پیاده ، از نقاط حادثه خیز به شمار می رود لذا عملیات جداسازی و کانالیزه کردن مسیر حرکت عابرین پیاده از سواره در این نقاط، در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک قرار دارد.

وی گفت: یکی از نقاط پر تردد منطقه به دلیل مسیر دسترسی به دانشگاه شهید بهشتی ، نمایشگاه بین المللی، مسیر کوهپیمایی درکه ، توچال و ... ایستگاه بی .آر. تی بزرگراه شهید چمران است که عملیات نصب نرده فلزی مورب در خیابان اجلاس تا محدوده پل عابر پیاده بزرگراه شهید چمران و راهبند کشویی در محدوده ایستگاه بی.آر.تی نمایشگاه  اجرا شد.

خردمند افزود: جداسازی و کانالیزه کردن مسیر حرکت عابرین پیاده برای به حداقل رساندن احتمال وقوع تصادفات ناشی از برخورد خودروهای عبوری با عابرین پیاده ، جلوگیری از تردد عرضی عابرین به خصوص از زیر پل عابر پیاده و فرهنگ سازی برای تردد عابرین از روی پل های عابر انجام شده است.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه یک تهران گفت: با توجه به درخواستهای متعدد پلیس راهور و شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بزرگ و نیاز به ایجاد خروجی اضطراری در مسیر بی.آر.تی بزرگراه شهید چمران برای اتوبوسها و خودروهای پلیس و خودروهای امدادرسان شامل آتش نشانی ، اورژانس ، هلال احمر و غیره و جلوگیری از ایجاد گره ترافیکی یا اختلال در مسیر خدمات رسانی هر چه مطلوبتر  به شهروندان ، یک دستگاه راهبند کشویی به طول ۲۰ متر در مسیر بی.آر.تی بزرگراه شهید چمران محدوده ایستگاه نمایشگاه بین المللی توسط این معاونت انجام شده است .

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار