کد خبر: ۳۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:
بوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: باید همه دستگاه‌ها برای تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاشی ویژه داشته باشند.

به گزارش آرانیوز، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح یکشنبه در سومین نشست مجامع و تشکل‌های میان تخصصی وابسته به تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: فعال کردن کارگروه‌های زیرمجموعه مجامع وابسته از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی تصریح کرد: هم‌افزایی مجامع و تشکل‌های میان تخصصی وابسته به تبلیغات اسلامی با هم و استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر و توانمندسازی مراکز همراه و فعال باید با جدیت دنبال شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: یکی از رسالت‌های مهم همه دستگاه‌ها و نهادها و به‌ویژه مجامع وابسته باید بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در راستای تقویت روحیه انقلابی و ولایت‌مداری و ایجاد امید در جامعه و به ویژه نسل جوان باشد.

حجت الاسلام سروستانی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام فاطمیه و تقارن آن با دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ما از مجالس حضرت زهرا (س) شروع و پیروز شد و جامعه قرآنی، شبکه تبلیغی، مداحان و همه تشکل ها و مجامع وابسته برنامه های ویژه ای برای گرامیداشت این مناسبت خواهند داشت.

حجت الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر نیز به تشریح برنامه های تبلیغات اسلامی بوشهر در ایام دهه فجر و ایام فاطمیه پرداخت.

وی اضافه کرد: همه تشکل ها و مجامع وابسته در بحث گرامیداشت دو مناسبت فوق ورود خوبی داشته‌اند و برنامه‌های ارزشمند و موثری را در دست اجرا دارند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار