کد خبر: ۳۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
شهرکرد- بارش برف در شهرستان های چهارمحال و بختیاری آغاز شده است و تردد در جاده های این استان را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش آرانیوز، بارش برف و باران در چهارمحال و بختیاری از بامداد امروز شنبه آغاز شده است و هم اکنون تردد خودروها را در محور های ارتباطی این استان با مشکل مواجه کرده است.

در حال حاضر بارش شدید برف در گردنه های شاه منصوری، چری و تاراز گزارش شده است. همچنین در شهرکرد بارش شدید برف موجب کند شدن تردد شده است.

همچنین لغزندگی خیابان ها و جاده ها نیز سبب رخ دادن تعدادی تصادف در این استان شده است.

مسافران با تجهیزات کامل وارد شهرستان کوهرنگ شوند

 رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به به بارش برف در کوهرنگ، اظهار داشت: تردد بدون زنجیر چرخ در ارتفاعات شهرستان کوهرنگ امکان پذیر نیست.

 رحمت الله نجفی عنوان کرد: در حال حاضر بارش برف در گردنه های تاراز، شاهمنصوری و چری گزارش شده است.

وی گفت: مسافرانی که قصد تردد در جاده های این منطقه را دارند باید با تجهیزات کامل وارد منطقه شوند.

ارتفاع برف در کوهرنگ به 40 سانتی متر رسید

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش برف در چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: ارتفاع برف در شهرستان کوهرنگ به 40 سانتی متر رسیده است.

شاهرخ پارسا گفت: بارش برف و کولاک در گردنه های چهارمحال و بختیاری گزارش شده است.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین داده های هواشناسی با ورود سامانه بارشی به استان از بعدازظهر امروز تا اواخر وقت روز شنبه به تناوب افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید بارش برف و گاهی باران ، کولاک و کاهش دید در غالب مناطق، به ویژه در نیمه غربی پیش بینی می شود.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای روز یکشنبه ،با خروج سامانه، پدیده مه و صبح روزهای یکشنبه و ودوشنبه کاهش دما و یخبندان انتظار می رود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار