کد خبر: ۳۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
فعالیت سامانه بارشی؛
بوشهر - کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به بارش باران در نقاط مختلف استان، گفت: از عصر امروز خلیج فارس مواج و متلاطم می‌شود.

به گزارش آرانیوز، پیام مساعدی اظهار داشت: همانطور که انتظار می‌رفت با ورود سامانه بارشی به استان، صبح امروز در برخی نقاط شمالی و مرکزی استان رگبار باران به همراه رعد و برق و گاهی وزش باد گزارش شد.

وی اضافه کرد: انتظار می رود تا عصر امروز سایر نقاط استان نیز با نسبت‌های متفاوت تحت تأثیر بارش های این سامانه قرار گیرند.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: پیش بینی می‌شود با خروج تدریجی این سامانه بارشی از ظهر امروز وزش باد شدید شمال غربی آغاز گردد و تا روز دوشنبه ادامه یابد.

وی ادامه داد: خلیج فارس طی این مدت مواج و متلاطم خواهد بود و دمای هوا نیز به طور محسوسی کاهش می یابد.

مساعدی افزود: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان نیمه ابری گاهی تمام ابری در برخی نقاط همراه با رگبار باران و رعد و برق و وزش باد و از بعد از ظهر امروز بتدریج کاهش ابر، افزایش باد و گرد و خاک و کاهش دما پیش بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت جهت باد شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت بتدریج ۲۰ تا ۴۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر بتدریج از عصر امروز ۱۲۰ تا ۲۱۰ سانتیمتر گاهی تا ۲۴۰ سانتیمتر خواهد بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار