کد خبر: ۳۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
استاندار بوشهر تاکید کرد:
استاندار بوشهر گفت: انتظار داریم با تلاش مضاعف ساخت و تکمیل مدارس استان بوشهر تسریع شود.

به گزارش آرانیوز، عبدالکریم گراوند ظهر شنبه در دیدار با معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش، هفته شوراهای آموزش و پرورش را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

وی افزود: شورای آموزش و پرورش مهم ترین شورا برای تصمیم گیری در موضوعات مختلف آموزش و پرورش است و باید این شورا همواره تقویت شود.

وی بیان کرد: از شورای آموزش و پرورش استان بوشهر انتظار داریم علاوه بر برگزاری منظم شورای آموزش و پرورش، نسبت به اجرایی کردن مصوبات این شورا بر اساس زمان تعیین اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در ساخت و تکمیل مدارس در استان گفت: یکی از وظایف مهم سازمان نوسازی مدارس، ساخت و تکمیل مدارس است که انتظار داریم با توجه به مشکلات این بخش، پروژه‌های در دست ساخت را تکمیل کنند.

لزوم تقویت آموزش و پرورش

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش هم در این دیدار با قدردانی از حمایت های استاندار بوشهر از اداره کل آموزش و پرورش گفت: با توجه به اهمیت نهاد آموزش و پرورش، از مدیران ارشد استانها انتظار داریم همواره نسبت به تقویت آموزش و پرورش اقدام کنند.

رضوان حکیم زاده یادآور شد: یکی از موضوعات مهم در حوزه آموزش و پرورش، ساخت و ساز مدارس است که این مهم توسط سازمان نوسازی مدارس انجام می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اعتبارات محدود آموزش و پرورش، انتظار است دستگاه های اجرایی به ویژه استانداری و شهرداری ها برای ساخت و ساز مدارس به آموزش و پرورش کمک کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار