کد خبر: ۳۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
مدیرکل هواشناسی خوزستان:
مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان این‌که هم اکنون به علت پدیده گرد و خاک دید افقی در پنج شهر استان به 300 متر رسیده است، گفت: تا بعد از ظهر امروز وضعیت دید افقی بهبود می‌یابد و از غلظت گرد و غبار کاسته می‌شود.
به گزارش آرانیوز، کوروش بهادری  با اشاره به وقوع پدیده گرد و غبار ناشی از کانون‌های داخلی از پیش از ظهر روز گذشته در مناطقی از استان اظهار کرد: آثار ناشی از گرد و خاک شدید کانون‌های داخلی در روز گذشته، امروز با گرد و خاکی که از کشور عراق، استان را درگیر کرد، تجمیع شد.  

وی ادامه داد: این امر موجب شد تا شاهد گرد و خاکی بیش از حد انتظار شویم. در حال حاضر دید افقی در اهواز 600 متر، در شهرهای بستان، شادگان، آبادان، خرمشهر و شوش 300 متر، در دزفول 600 متر و در اندیمشک نیز 1700 متر است.
 
مدیرکل هواشناسی خوزستان، در خصوص وضعیت پدیده گرد و غبار تا ساعات آینده تصریح کرد: تا بعد از ظهر امروز، دید افقی در مناطق درگیر پدیده گرد و غبار بهبود می‌یابد و پدیده گرد و غبار به تدریج کاهش خواهد یافت.
 
بهادری با اشاره به بارندگی در بسیاری از نقاط استان در شبانه روز گذشته، عنوان کرد: بارش‌های روز گذشته در ایذه 16.8 میلی‌متر، در رامهرمز 15.8 میلی‌متر، در مسجدسلیمان 11.6 میلی‌متر، در لالی 10 میلی‌متر، در دهدز 10 میلی‌متر، در هندیجان 9.8 میلی‌متر، در شوشتر 7.8 میلی‌متر، در گتوند 7.7 میلی‌متر، در امیدیه 7.6 میلی‌متر، اندیمشک 7.6 میلی‌متر، در شوش 3.4 میلی‌متر، در بهبهان 3.1 میلی‌متر، در دزفول 2.2 میلی‌متر، در شادگان 0.2، در آغارجاری 0.2 میلی‌متر، در اهواز 0.8 میلی‌متر، در بستان 0.4 میلی‌متر بوده و در آبادان که کمترین بارش را داشت 0.1 میلی‌متر بارندگی داشتیم.
 
وی ادامه داد: در مجموع از روز گذشته بارش‌های بسیار خوبی در اکثر نقاط استان داشتیم و در ایذه و ارتفاعات دهدز و تاراز، بارندگی به صورت بارش برف بوده است. امروز نیز بارش‌ها در مناطق شمالی استان تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار