کد خبر: ۳۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵
برخی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تحت تاثیر برخی لابی ها و فشارها در حال پس گرفتن امضاهای خود هستند و این اقدام از سوی وکلای ملت امری ناپسند است که سرنوشت و اقتصاد کشور را دچار مشکلات بعدی خواهد کرد.
به گزارش اختصاصی آرانیوز تعدادی از مدیران کل در استان ها که دستگاه های آنها زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی است، طی روزهای گذشته با نمایندگان استانی خود دیدار کرده و در حال تلاش هستند تا طرح استیضاح حجتی مختومه شود.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، اخیر تعداد امضاکنندگان طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی به بیش از 100 نماینده رسیده بود، اما به واسطه لابی هایی که به وجود آمده، تعداد نمایندگان همراه با این طرح روز به روز در حال کاهش است و این امر نگرانی های جدی را نسبت به استقلال جایگاه قوه مقننه در جامعه به همراه خواهد داشت.

در بین نمایندگانی که اقدام به پس گرفتن امضاء خود کرده اند، نام تعدادی از نمایندگان خوزستانی در مجلس به چشم می خورد و از آنجایی که خوزستان یکی از جمله استان هایی است که درچار مشکلات زیادی از نظر کشاورزی است اما برخی نمایندگان این استان، بدون توجه به منافع مردم و نیز خواست کشاورزان، امضاهای خود را پس گرفته اند.

عدم تحقق وعده ‌ها، کوتاهی در رسیدگی به وضعیت کشاورزان و همچنین نارضایتی عدیده کشاورزان محورهای مهم استیضاح این وزیر دولت دوازهم اعلام شده و نباید فراموش کرد که سیاست های وزیر جهاد کشاورزی در این وزارتخانه مورد تایید نبوده و بی توجهی به تذکرات پی در پی طرح استیضاح از وی را رقم زده است و اگر در این مقطع، نمایندگان مردم بخواهند از احضار و استیضاح حجتی به مجلس منصرف شوند، دامنه این بی توجهی ها و سیاست های اشتباه، ادامه پیدا می کند و بخش کشاورزی بیش از پیش با بحران و مشکل مواجه خواهد شد.

گفتنی است، پایگاه خبری آرانیوز قصد دارد به عنوان یک رسانه مردمی پیش از انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و در فرصتی مناسب نام و حوزه انتخابیه این نمایندگان که از احقاق حق مردم صرف نظر کرده اند را اعلام و در دسترس عموم قرار دهد تا مردم با شناخت و آگاهی از عملکرد اینگونه نمایندگان در پای صندوق های رای حاضر شوند.


انتهای پیام/*
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار