کد خبر: ۳۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
استاندار البرز اعلام کرد:
کرج - استاندار البرز گفت: سالانه ۸۴ هزار نفر به بیمارستان شریعتی ماهدشت در بخش های مختلف مراجعه می کنند که آمار قابل ملاحظه ای است.

به گزارش آرانیوز، محمدعلی نجفی در مراسم افتتاح و بهره برداری از مراکز تصویر برداری و سی تی اسکن بیمارستان های امام حسین (ع) محمدشهر و بیمارستان شریعتی که صبح چهارشنبه برگزار شد، با بیان اینکه یکی از اقدامات دولت بحث طرح تحول سلامت بوده است، اظهار کرد: وزارت بهداشت در این بخش بسیار پیگیر بوده و خوشبختانه این طرح با کمک دولت و مجلس اجرایی شد.

وی با بیان اینکه امروز از دو بیمارستان امام حسین(ع) واقع در محمدشهر و بیمارستان شریعتی واقع در ماهدشت بازدید به عمل آمد و طرح های توسعه این دو مجموعه به بهره برداری رسید، افزود: خوشبختانه شاهد حضور و فعالیت بخش خصوصی در راستای اجرای این طرح ها بوده ایم.

استاندار البرز بهره برداری رسیدن طرح های توسعه مراکز درمانی را بسترساز ارتقاء رضایت بیماران و همراهان آن ها اعلام کرد و افزود: سالانه ۸۴ هزار نفر به بیمارستان شریعتی ماهدشت در بخش های مختلف مراجعه می کنند که آمار قابل ملاحظه ای است.

وی با اشاره به راه اندازی بخش روانپزشکی با ۱۰۰ تخت در بیمارستان امام حسین (ع)، اظهار کرد: باید کمک کنیم تا سرمایه گذاران بخش خصوصی در کلیت مدیریت بخش بهداشت و درمان استان مساعدت لازم را داشته باشند.

نجعی با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت های بخش بهداشت و درمان در استان البرز، تاکید کرد: دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران رصد می کند تا امکانات لازم برای رفاه حال مردم در اختیار آن ها قرار گیرد.

گفتنی است، در این بازدید افتتاح پروژه مرکز تصویربرداری بیمارستان شریعتی کرج با سرمایه گذاری بخش خصوصی و افتتاح بخش فیزیوتراپی بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر در مساحت ۱۰۰ مترمربع با مشارکت بخش خصوصی صورت پذیرفت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار