کد خبر: ۳۲۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
شهردار بیرجند:
بیرجند- شهردار بیرجند گفت: اولویت برنامه‌های شهرداری بیرجند توجه به عامه مردم در چارچوب قانون است.

به گزارش آرانیوز، محمد علی جاوید پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با رئیس کل دادگستری و رئیس دادگستری شهرستان بیرجند اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد در چارچوب قانون شهروندان از عملکرد شهرداری رضایت داشته باشند و کارکنان این نهاد در خدمت‌رسانی به شهروندان بیرجندی تلاش می‌کنند تا بتوانند رضایتمندی آن‌ها را به دست آورند.

شهردار بیرجند با بیان اینکه اولویت برنامه‌های شهرداری بیرجند توجه به عامه مردم در چارچوب قانون است، گفت: شهرداری نیازمند نگاه و حمایت جدی دستگاه قضایی است.

جاوید افزود: حوزه مدیریت شهری حوزه ای گسترده با وظایف متعدد است که کوتاهی این مجموعه می تواند آسیب‌های زیادی به شهر و شهروندان  برساند.

وی اظهار داشت: دستگاه قضا در جامعه از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است و این مجموعه موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه است.

شهردار بیرجند با اشاره به اینکه حمایت از حقوق شهروندی باید از اولویت‌های شهرداری باشد عنوان کرد: شهرداری دستگاهی است که در شهر خدمات زیادی ارائه می‌دهد و از دستگاه‌های اجرایی انتظار می رود ما را حمایت کنند تا در این بستر امن و آرام با رضایت شهروندان پروژه‌های شهری را به ثمر برسانیم .

صیفی رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: شهرداری در تمامی امور شهر دخیل است و پیشبرد امور با محدودیت منابع مالی و انسانی، مدیریتی قوی را می طلبد.

رئیس دادگستری شهرستان بیرجند نیز در این دیدار گفت: کار شهرداری از نوع خدمت رسانی اما درگیر با شالوده زندگی شهروندان است به نحوی که مردم حداقل ها (جمع آوری زباله) و حداکثرهایشان (آسفالت، ساخت و ساز) را از شهرداری درخواست می کنند.

عبداللهی به اهمیت ارائه کار مطلوب با هدف رفع مشکلات شهروندان اشاره کرد و رعایت حقوق شهروندان را ضروری دانست و افزود: باید تمام تلاش خود را معطوف به کاهش نارضایتی‌های اجتماعی در موسسات خدمات رسان کنیم.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار