کد خبر: ۳۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی:
مشهد- مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: بانک ها متعهد شدند حداکثر تا پایان بهمن ماه طرح های در دست بررسی در موضوع رونق تولید را تعیین تکلیف کنند.

به گزارش آرانیوز، علی رسولیان ظهر سه شنبه در جلسه بررسی و ارزیابی عملکرد دستگاه ها و بانک های استان با موضوع تسهیلات رونق تولید اظهار کرد: خوشبختانه در موضوع تسهیلات توسعه شاخص های اقتصادی هم تا کنون چهار هزار میلیارد تومان طرح در بخش های مختلف صنعتی ، کشاورزی و گردشگری به بانک ها معرفی شده اند که در دست بررسی است.

وی افزود: در آمار سامانه بهین یاب تفاوت هایی با تسهیلات اعطایی استان وجود دارد و رقم تسهیلات پرداختی رونق تولید در این سامانه که ۷۸۰ میلیارد ریال است، فاصله معناداری با عملکرد بانک ها دارد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: در این راستا، مقرر شد کارشناسان فناوری اطلاعات دستگاه های مربوطه و بانک ها موضوع را به دقت بررسی کرده و ایرادها را رفع و گزارش آن را ظرف یک هفته ارائه کنند.

رسولیان گفت: در عین حال بانک ها متعهد شدند در کوتاهترین زمان ممکن و حداکثر تا پایان بهمن ماه طرح های در دست بررسی را در موضوع رونق تولید تعیین تکلیف کنند.

وی ابراز کرد:  پرداخت تسهیلات رونق تولید در دو بخش صنعتی و کشاورزی بود اما هم اکنون امکان ثبت نام طرح های حوزه گردشگری هم در این سامانه و استفاده از این تسهیلات فراهم شده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی تصریح کرد : تاکنون هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید تاکنون به واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی پرداخت شده است. علاوه بر این رقم ۲۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات نیز به صورت مستقیم از سوی بانک های استان به این دو بخش اعطا شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار