کد خبر: ۳۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران خبر داد؛
اسلامشهر- فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از از کشف ۱۵ تن برنج قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در عوارضی تهران ساوه خبر داد.

به گزارش آرانیوز، سردار محسن خانچرلی، صبح سه شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا ماموران یگان امداد حین گشت زنی در عوارضی تهران ساوه به یک دستگاه خودروی ولوو مشکوک و جهت بررسی، خودرو را متوقف کردند.

 خانچرلی با بیان اینکه خودروی توقیفی حامل ۱۵تن برنج قاچاق بود، افزود: با توجه به نداشتن هیچ گونه مدارک گمرکی در این خصوص، متهم بلافاصله دستگیر و جهت بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت داده شد.
 
وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران بیان داشت: مبارزه با کالای قاچاق به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد چرا که پدیده شوم قاچاق بزرگترین آسیب به پیکره نظام اقتصادی کشور می باشد و پلیس به طور جدیاز ورود هر گونه کالای قاچاق به شدت جلوگیری کرده برخورد با قاچاقچیان را به با قدرت انجام می دهد

وی در پایان ضمن توصیه به شهروندان در خصوص شناسایی کالاهای قاچاق و همچنین افرادی که مبادرت به قاچاق کالا می کنند گفت: از مردم می خواهیم در صورت مشاهده افرادی که با کالای قاچاق در ارتباط هستند مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار