کد خبر: ۳۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
با تلاش عوامل راهداری؛
سمنان - رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به ریزش کوه در محدوده چشمه‌علی دامغان و مسدود شدن محور ارتباطی دامغان-ساری، از بازگشایی این محور خبر داد و گفت: تردد خودروها هم اکنون عادی است.

به گزارش آرانیوز، سرهنگ حسن خسروجردی از بازگشایی محور ارتباطی دامغان-ساری در محدوده چشمه‌علی که ساعت شش بامداد روز یک‌شنبه با ریزش کوه مسدود شده بود، خبر داد و ابراز داشت: خوشبختانه این حادثه هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی نداشت و با تلاش عوامل راهداری هم‌اکنون تردد در این محور برقرار است.

وی بابیان اینکه آثار ریزش کوه به وسیله سه دستگاه لودر، گریدر و کامیون از سطح جاده پاک‌سازی‌شده است، افزود: از رانندگانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی استان رادارند تقاضا داریم از توقف در حاشیه جاده به علت ریزش احتمالی کوه خودداری و در پارکینگ و زائرسراهای امن استراحت و سپس طی مسیر کنند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌تواند خاطره سفر را دل‌نشین کند، ابراز داشت: رانندگان باید قبل از سفر تجهیزات ایمنی خودرو را به‌دقت مورد بررسی قرار دهند و سوخت، آب و غذا و وسایل گرمایشی را به همراه داشته باشند تا در مواقع بحران بتوانند تا رسیدن عوامل امدادی از امکانات حداقلی استفاده کنند.

خسروجردی همچنین با اشاره به بارش برف در محور اولنگ –شاهرود در مسیر ارتباطی استان گلستان و شاهرود و مسدود شدن این جاده، گفت: محور اولنگ-شاهرود با تلاش راهداران هم اینک باز تردد وسایل نقلیه روان گزارش شده است.

وی با ابراز اینکه در حال حاضر تمام محورهای استان سمنان باز و وسایل نقلیه به‌راحتی تردد می‌کنند، تصریح کرد: از رانندگانی که به مقصد شهرهای شمالی کشور قصد مسافرت دارند تقاضا داریم از محورهای امن که پلیس‌راه و هلال‌احمر در آن مستقر هستند تردد کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار