کد خبر: ۳۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
مدیرکل هواشناسی استان زنجان:
زنجان-مدیر کل هواشناسی استان زنجان از ورود سامانه بارشی به استان زنجان طی چند روز آینده خبر داد و گفت: باران رحمت الهی از اواخر امروز وارد آسمان زنجان می‌شود.

به گزارش آرانیوز، احد یاغموری به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و افزود: آسمان زنجان صاف بوده ولی از اواخر امروز سامانه بارشی وارد استان می‌شود و از روز دوشنبه بر میزان ابرها افزوده می‌شود و بارش پراکنده باران و برف تا روز چهارشنبه در استان ادامه دارد. 

وی همچنین از وقوع وزش باد در استان زنجان طی چند روز آینده خبر داد و اظهار کرد:  سرعت وزش باد در استان  بین ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود که در این میان به شهروندان زنجانی توصیه می‌شود از تردد در کنار ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان فرسوده خودداری کنند. 

مدیرکل هواشناسی استان زنجان  به دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و یاد آور شد: دمای هوای استان زنجان تا چند درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد و تا اواخر هفته هوای سردی را در استان خواهیم داشت.

یاغموری به گرم‌ترین و سردترین مناطق استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: طی این بازه زمانی قیدار  و زنجان سردترین و آب‌بر هم گرم‌ترین منطقه استان بود.  

وی به دمای فعلی شهر زنجان اشاره کرد و یادآور شد: دمای فعلی شهر زنجان هفت درجه سانتی‌گراد است که نسبت به دیروز دو درجه سانتی‌گراد کاهش‌یافته و هوا  سرد شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار