کد خبر: ۳۲۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی:
گناباد- نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت : منطقه ویژه اقتصادی گناباد می تواند در توسعه این شهرستان نقش بسزایی داشته باشد و این لایحه در دست پیگیری است.
به گزارش آرانیوز، حمید بنایی در خصوص آخرین وضعیت لایحه  ایجاد منطقه اقتصادی در گناباد اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی گناباد توسط نماینده قبلی این شهر در مجلس مطرح شده و در ابتدای فعالیت من از لایحه دولت خارج شد.

وی افزود : مهم ترین اصل در داشتن منطقه ویژه علاه بر پتانسیل ها و قابلیت‌های اقتصادی، وجود مجری توانمند برای تحقق این منطقه است که قبلا مجموعه شهرک‌های صنعتی به عنوان مجری انتخاب شده بود که بعد ها گویا امکان قبول آن جهت اجرای این طرح نبوده است.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد : گناباد و بجستان دارای منابع فراوان صنعتی، معدنی و کشاورزی است و در کنار آن نیروی انسانی کارآمد در آن به وفور یافت می‌شود و مشکلی که در این حلقه توسعه ای وجود دارد، نبود ثروت و سرمایه و سرمایه‌گذار است.

بنایی اضافه کرد: گناباد به بازار بین المللی و راه های مواصلاتی گوناگون داخلی و بین‌المللی دسترسی دارد و منطقه ویژه اقتصادی تکمیل کننده حلقه توسعه اقتصادی منطقه است و آن هم به دلیل سرمایه گذاری که می تواند در زمینه های مختلف داشته باشد.

وی افزود: مجموعه اتاق بازرگانی مغز متفکر سرمایه گذاری بخش خصوصی و نیمه دولتی در کشور است، جلسات مختلفی با دولتی ها در این رابطه برگزار کرده ام .

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه ویژه اقتصادی می تواند نقش بسزایی در پیشرفت گناباد داشته باشد که در همین راستا بزودی جلسه ای بین بنده ؛ وزیر اقتصاد و رئیس اتاق بازرگانی برگزار خواهد شد
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار