کد خبر: ۳۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
امام جمعه بشرویه:
بشرویه- امام جمعه شهرستان بشرویه گفت: با توجه به خشکسالی‌های پی در پی در سال‌های اخیر باید استفاده بیشتر از ظرفیت بخش معادن این شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش آرانیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس الدین ظهر یکشنبه در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان که در بشرویه برگزار شد با اشاره به محور جلسه که اقتصاد مقاومتی بود، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی می فرمایند این مهم به معنای آن است که اقتصادی داشته باشیم که هم روند رو به رشد داشته باشد و هم از صدمات محفوظ بوده و مشکل معیشتی مردم را برطرف کند.

وی با بیان اینکه شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی بسیار است، گفت: یکی از مولفه‌های آن ارتقای فرهنگ کار و تلاش مضاعف است و نکته دوم در شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی تولید بیشتر و استفاده بیشتر از معادن و منابع طبیعی است.

امام جمعه بشرویه شاخصه سوم در اقتصاد مقاومتی را مبارزه با مفاسد اداری دانست و خواستار مقابله با این امر شد و عنوان کرد: کار براساس ارزش گذاری بر علم یکی از مولفه‌های مهم اقتصاد مقاومتی است و باید تولید ثروت را بر اساس علم داشته باشیم.

حجت الاسلام شمس الدین بحث حضور مردم در نقش اقتصاد مقاومتی در تولید اشیا و اجناس در کارگاه‌های خرد و کوچک را بسیار موثر عنوان کرد و افزود: توزیع عادلانه فرصت‌ها و امکانات در میان مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار تاثیرگذار است و به توزیع عدالت نیز کمک شایان توجهی خواهد کرد.

امام جمعه شهرستان بشرویه مبارزه با اخلال گران، نظارت و بازرسی مستقیم و غیرمستقیم نسبت به عملکرد بازار و داد و ستد مردم، مبارزه با ثروت‌های بادآورده را به منظور کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی خواستار شد و اظهار داشت: اگر بخواهیم از محاصره اقتصادی دشمن رهایی یابیم باید با گوش به فرمان رهبری بودن در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

وی با اشاره به خشکسالی‌های پی در پی در این شهرستان خواستار توسعه در بخش معادن شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار