کد خبر: ۳۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
شهردار تبریز:
تبریز - شهردار تبریز گفت: هیچ الزام قانونی در خصوص پاسخگویی در قبال اقدامات شهری و مدیران انتصابی در مجموعه شهرداری به اعضای شورای شهر وجود ندارد.

به گزارش آرانیوز، ایرج شهین باهر یکشنبه در جلسه علنی شورای شهر تبریز و در واکنش به نطق میان دستور فرج قلی زاده از اعضای شورای شهر اظهار داشت: کجای قانون آمده که شهردار درمورد اقدامات شهری و مدیران انتصابی باید به عضوی خاص از شورا جواب پس دهد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در امور شهرداری نگاه خاص و جناحی نکرده ام و ۶۰ روز است شهردارم و تمام پروژه های ساکن شهر را به کار انداخته ام و از ۷ صبح تا ۱۱ شب سرپا هستم و به شهر خدمت می کنم و بنابراین باید تهمت و افترای خود را در مراجع قانونی پاسخ دهید.

شهردار تبریز با طرح این سؤال که چرا مرا به دلیل عدم انتصاب افرادی که در تیم شما نیست زیر سوال می برید، خطاب به قلیزاده متذکر شد: مشکلات زمان انتخاب شهردار را از ذهن خود خارج کنید، به خاطر مسائل شخصی شهر را به هیجان و چالش نکشید.

شهین باهر در پایان گفت: در اکثر کارها با همه مشورت می کنم و بعد تصمیم گیری می کنم و مطمئن باشید که به همراهی مدیران و مسؤولان شهری و شورا به دنبال منافع مردم هستم و تا به امروز باج یا سهمی به کسی نداده ام و نخواهم داد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار