کد خبر: ۳۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
رییس شورای شهر اسلامشهر خبر داد؛
اسلامشهر- رییس شورای شهر اسلامشهر از معارفه «حسین طلا» به عنوان شهردار اسلامشهر خبر داد.
به گزارش آرانیوز، علیرضا مهرپویان طارانی، ظهر یکشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با عنایت به اینکه شهر اسلامشهر دارای سابقه خوبی نسبت به انتخاب مسئولین کارآمد و با تجربه را دارد لازم است که اعلام کنیم معارفه شهردار این شهر روز دوشنبه مورخ ۲۵ دی ماه سال جاری برگزار می شود.

مهرپویان طارانی افزود: رأس ساعت ۹ صبح شاهد برگزاری مراسم معارفه شهردار در سالن آمفی تاتر شهید آوینی شهرداری مرکز خواهیم بود و این این آئین با حضور مسئولین برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تمام اقدامات لازم برای برگزاری معارفه صورت گرفته گفت: شورای شهر از آمادگی لازم برای انجام این برنامه برخوردار می باشد.

رییس شورای شهر اسلامشهر در پایان با اشاره به اینکه همه مسئولین از خدمتگزاران خدوم نظام جمهوری اسلامی ایران هستند بیان داشت: امیدواریم شهردار این شهر با تکیه بر خداوند و خواست مردم وهمچنین خدمت به شهر گام های موثری را در جهت اعتلا و پیشرفت شهر بردارد و با امید به اینکه بتوانیم از همه مواهب یک شهردار خوب بهره مند شویم لازم است کلیه همکاران و دستگاه های مرتبط همکاری های لازم را با شهردار داشته باشند تا روز به روز شاهد پیشرفت و رشد و شکوفایی شهر باشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار