کد خبر: ۳۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
معاون فرماندار ورامین مطرح کرد؛
ورامین- معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از بازرسی واحدهای صنفی ورامین در راستای مبارزه با قاچاق کالا خبر داد .

به گزارش آرانیوز، عباسعلی سعیدیان پیش از ظهر یکشنبه در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز مطالبه مهم مردم از مسئولان است و همه افراد وظیفه دارند تا در راستای تحقق این مهم گام های اساسی بردارند.

وی افزود : مبارزه با قاچاق کالا نیازمندهمکاری تمام دستگاه ها و بخش های اداری است و در هنگام اجرای گشت های بازرسی ، تمامی مسئولان لازم است تا با انسجام ، اتحاد و وحدت رویه با این معضل اقتصادی برخورد کنند.

سعیدیان تصریح کرد: در کنار اجرای طرح های بازرسی از واحدهای صنفی و برخورد قانونی با متخلفان ، لازم است تا با فرهنگ سازی مناسب ، مردم را از مصرف کالاهای قاچاق برحذر داشت تا با حمایت از تولید کنندگان بخش خصوصی ، شاهد شکوفایی اقتصاد کشور باشیم.

معاون فرماندار ورامین با اشاره به دستورالعمل واصله از امور اتباع وزارت کشور در خصوص فعالیت اتباع بیگانه گفت: بر اساس این دستورالعمل ، استفده از اتباع بیگانه در صنوف مرتبط با تولید ، توزیع و عرضه مواد غذایی ممنوع است و با واحدهای متخلف برخورد قانونی صورت می گیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار