کد خبر: ۳۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان:
زنجان-مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: چاه‌های آب شرب در زنجان بازسازی‌شده است.

به گزارش آرانیوز، علیرضا جزء قاسمی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال مهر بابیان اینکه شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در سال جاری نسبت به بازسازی چاههای آب شرب در استان اقدام کرده است، افزود: در این راستا تعدادی از چاه‌ها نوسازی و احیاء شدند.

وی اظهار کرد: با توجه به بارندگی کمی که در استان داشتیم ضروری بود این چاه‌ها نوسازی شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: در استان زنجان ۱۸ هزار و ۵۰۰ حلقه چاه آب  وجود دارد که از این تعداد ۸ هزار و ۵۰۰ حلقه چاه آب غیرقانونی بوده و تنها ۱۲۰ حلقه چاه برای تأمین آب شرب استان استفاده می‌شود.

جزء قاسمی ابراز کرد: بیش از ۷۰۰ هزار مشترک در ۲۱ شهر استان زنجان تحت پوشش این شرکت هستند و تاکنون هیچ مشکلی به لحاظ کمی و کیفی  در ارائه خدمات  به مردم وجود نداشته است.

وی ابراز کرد: بیش از ۷۰۰ هزار مشترک در ۲۱ شهر استان زنجان  تحت پوشش این شرکت هستند و تاکنون هیچ مشکلی به لحاظ کمی و کیفی در ارائه خدمات  به مردم وجود نداشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان به فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف آب در استان تأکید کرد و گفت: رسانه‌ها در تحقق این امر مهم بسیار مؤثر هستند.

وی گفت: با توجه به‌قرار گرفتن استان زنجان جزء چند استان دارای تنش آبی، تأمین آب شرب شهروندان به جهت حساسیت امر در اولویت وظایف دولت در سطح وزارت نیرو و این شرکت قرار دارد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان زنجان افزود: در مصرف آب صرفه‌جویی کنید جمله‌ای که بی‌هیچ تردیدی در این دهه اخیر نه تنها حس‌آگاهی بخشی داشته بلکه در پس خود موجی از نگرانی و تأمل در باب آینده‌ای نامعلوم را نیز به تصویر می‌کشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار