کد خبر: ۳۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس:
تبریز- نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: مردم به انقلاب اسلامی اعتماد کردند و باید برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تلاش کرد.

به گزارش آرانیوز، محمد اسماعیل سعیدی ظهر امروز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز که با حضور پرشور و با شکوه مردم ولایتمدار تبریز در مصلی اعظم این شهر برگزار شد، ادامه داد: بودجه سال ۹۷ ر حال بررسی است و یکسری نگرانی‌هایی نیز در آن ایجاد شده بود و نمایندگان نیز به آنها توجه کرده و تلاش می‌شود مسیر اصلاح و جراحی در بودجه به سمتی برود که اقشار آسیب‌پذیر هدف قرار گیرند.

وی سپس با بیان اینکه اگر در حوزه اقتصادی تبعیت از ولایت فقیه داشته باشیم، همانند امنیت و استقلال کشور موفق می شویم، افزود: باید برای تبعیض ‌ها نیز نسخه‌ای ارائه شود و شکاف‌ها را ترمیم کنند، البته اگر سمت و سوی بودجه به سمت درمان تبعیض باشد، موفق خواهیم بود.

سعیدی سپس با اشاره به اینکه اگر در حال حاضر از نظر دفاعی و امنیتی حرفی برای گفتن داریم به برکت تبعیت از ولایت فقیه بوده است، گفت: خیلی‌ ها مدعی انقلاب ‌دوستی هستند و بودند ولی بعدها ادعاهایشان پوچ از آب درآمد.

وی با تاکید بر اینکه باید مردم بابصیرت عمل کنند، گفت: باید در این اوضاع کشور هوشیار باشیم، در این شرایط و اوضاع برخی رسانه‌ها و جریانات معاند داخلی و خارجی خواستند رژیم طاغوت را تطهیر کنند و القا می‌کردند نظام دینی توان اداره جامعه را ندارد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: هیچ گرهی وجود ندارد که در انقلاب نتوان باز کرد. آمریکا اعلام کرده که آشوبگران ایران را مسلح کنند ولی به این فکر نکرده‌اند که مردم ایران به انقلاب اعتماد کردند.

وی در همین خصوص گفت: این اعتماد بود که رهبری فرمودند نه یکبار بلکه هزار بار از مردم تشکر می‌ کنیم. دشمن نمی خواهد ایران درمنطقه نفوذ کند چراکه آنها از نفوذ ایران در منطقه هراس دارند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار