کد خبر: ۳۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:
اصفهان – رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تئاتر شهر اصفهان برای بهره‌برداری منتظر اجرای تعهدات مسئولان مصلی در خصوص انتقال مالکیت سینما همایون است.

به گزارش آرانیوز، فتح‌الله معین با اشاره به اینکه هنوز مسئولان مصلی نسبت به واگذاری سینما همایون برای بهره برداری از تئاتر شهر اصفهان اقدام نکردهاند، اظهار داشت: به درخواست استاندار سابق اصفهان شورای اسلامی شهر اصفهان در دوره چهارم مصوبه‌ای را در خصوص خرید مستغلات مصلی اصفهان در خیابان چهارباغ و پرداخت هزینه آن توسط شهرداری برای بهره برداری از مصلی را به تصویب رساند.

وی با بیان اینکه با گذشت حدود دو سال از این مصوبه هنوز مسئولان مصلی نسبت به واگذاری چند باب مغازه و سینما همایون سابق اقدام نکرده‌اند، افزود: از این رو به دلیل اینکه مسئولان مصلی هنوز نتوانسته‌اند تکلیف دو باب از چندین مغازه در چهارباغ عباسی را تعیین تکلیف کنند شهرداری ۲۵ میلیارد تومان این مصوبه را به مصلی پرداخت نکرده است.

کلنگ زنی ۴ سال پیش تئاتر شهر سیاسی بود

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری قرار است در محل سینما همایون سابق مجتمع تجاری برای عرضه محصولات فرهنگی و صنایع دستی و همچنین در بخش انتهایی آن سالن تئاتر شهر را راه‌اندازی کند، تصریح کرد: اجرای این دو پروژه نیز در انتظار اجرای کامل تعهدات مسئولان مصلی در خصوص انتقال مالکیت این سینما و مغازه‌های موجود در این مجموعه است.

وی در خصوص کلنگ زنی تئاتر شهر اصفهان طی چهار سال اخیر تصریح کرد: شهردار اسبق اصفهان چند ماه مانده به انتخابات شورای چهارم محلی را در خیابان چهارباغ عباسی، کوچه کازرونی کلنگ زنی کرد که این کلنگ زنی بیشتر جنبه سیاسی و انتخاباتی داشت و بدون هیچگونه پشتوانه کارشناسانه انجام شده بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار