کد خبر: ۳۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
نماینده مردم کرج در مجلس اعلام کرد:
فردیس - نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی از وجود ۱۸ هزار حکم تخریب در شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش آرانیوز، عزیز اکبریان در  مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان فردیس که پیش از ظهر شنبه برگزار شد، با اشاره به اینکه محور برنامه های استاندار البرز کار و ایجاد بستر اشتغال در این منطقه است، اظهار کرد: مشکل ما بخاطر افراد تازه به دوران رسیده است.

وی با بیان اینکه مهم ترین دستاورد در کشور ایران امنیت است، باید قدر امنیت را دانست، افزود: دشمن به دنبال ایجاد نا امنی در کشور جمهوری اسلامی ایران است، خوشبختانه نیروهای اطلاعاتی و نیروهای مسلح در جهت ایجاد امنیت کشور به خوبی عمل کرده اند.

دولت اگر مشکل مالی دارد باید صریحا به ملت گفته شود

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای فراوانی داشته اما عادت کرده ایم همواره نکات منفی را مطرح کنیم، خاطرنشان کرد: بزرگنمایی در برخی مسائل گاه تشخیص حق و باطل را با دشواری مواجه می کند.

اکبریان با اشاره به اینکه مسئولان در تمام سطوح نیز باید سعی کنند با مردم صادق باشند، برخی اوقات به مردم قول هایی داده می شود که هیچ گاه عملی نمی‌ شود، تصریح کرد: باید با مردم رو راست بود، اگر دولت مشکل مالی دارد باید صریحا به ملت گفته شود چرا که مردم نظام و انقلاب را دوست دارند.

وی با بیان اینکه عده ای درصدد ایجاد دهیاری وحدت هستند در صورتی که این امر مشکلات را افزایش خواهد داد، تاکید کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی باید جدی گرفته شود، باید با مردم به درستی رفتار کرد چرا که اگر اعتماد ملت را از دست دهیم به هیچ وجه نمی توان این عدم اعتماد را جبران کرد، خدمت به مردم امری الزامی و حائز اهمیت است.

ایران کشوری پرهزینه شده است/جمعیت کارمندان به ۴ میلیون نفر رسید

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون بودجه در مجلس مطرح است، تصریح کرد: کشور ایران به کشوری پر هزینه تبدیل شده و جمعیت کارمندان بیش از ۴ میلیون نفر رسیده است.

اکبریان با تاکید بر لزوم توجه به شهرستان تازه تاسیس فردیس، گفت: امروزه در حالی ۲ و نیم میلیون بشکه نفت در کشور به فروش می رسد که گاه بخشی از پول این امر به سبب تحریم به کشور آورده نمی شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از قوانین کشور با اشکالاتی مواجه است، افزود: بایستی در راستای اجرای قوانین تدبیر کرد، در کرج ۱۸ هزار حکم تخریب وجود دارد اما آیا می توان این اقدام را عملی کرد؟ در ابتدای امر نباید اجازه ساخت این بناها داده می‌شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار