کد خبر: ۳۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱
از آنجایی که ادامه فعالیت نیروهای بازنشسته در پست های مدیریتی ممنوع شده است سرانجام، موج تغییرات به سازمان جهاد کشاورزی رسید.
به گزارش اختصاصی آرانیوز، گفته می شود بر اساس تصمیم وزیر جهاد کشاورزی، قرار است در آینده ای نزدیک، کیخسرو چنگلوایی رئیس جهادکشاورزی خوزستان ردای ریاست این سازمان را به فرد دیگری واگذار کند و در این بین دکتر محمدرضا حزبئی و نیز ناصر صالحی نسب گزینه های اصلی و مطرح برای تصدی این پست اعلام شده اند.

دکتر حزبئی سوابق درخشانی از جمله مدیر کلی دامپزشکی استان های خوزستان و تهران، مشاور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و همچنین سرپرست معاونت پشتیبانی تولید و سرمایه‌گذاری را در کارنامه خود دارد.

اما گزینه بعدی برای تصدی این جایگاه در استان خوزستان نیز صالحی است که نمایندهٔ دورهٔ نهم مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس دوم کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی از حوزهٔ انتخابیهٔ دشت آزادگان و هویزه را بر عهده داشته است.

بر اساس اخبار رسیده، وزیر جهادکشاورزی در حال بررسی سوابق و توانایی های این دو چهره شاخص خوزستانی است و به زودی انتصابی سرنوشت ساز برای این استان رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/9601


نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار