کد خبر: ۳۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵
رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز برای حفظ جایگاه خود در این مرکز از هیچ تلاشی فروگذار نیست در حالی که اگر این تلاش و کوشش ها در مسیر ارتقاء جایگاه علمی و آموزشی مرکز شهرداری صورت می گرفت شاهد تحولات جدی در این مرکز می شدیم.
به گزارش اختصاصی آرانیوز، بر اساس شنیده ها، احمدی فر رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری برای حفظ جایگاه خود به عنوان رئیس این مرکز با برخی چهره های با نفوذ در پایتخت دیدار کرده و از طریق این چهره های با نفود در تلاش است تا از تغییرات مدیریتی که قرار است در این مرکز رخ دهد، جلوگیری کند.

این در حالی است که منابع آگاه در شهرداری اهواز گفته اند که رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز علیرغم برخی فشارهای حبابی که از سوی حامیان احمدی فر صورت گرفته، از این مرکز خواهد رفت و نیرویی کارآمد جایگزین وی خواهد شد تا حداقل برخی نارسایی ها و عقب ماندگی های آموزشی و علمی در این مرکز جبران شود.

 همچنین برخی شنیده ها از نگرانی اساتید و دانشجویان مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز حکایت دارد به این دلیل که هم اکنون مشاهده شده برخی امتحانات در این مرکز با مشکلاتی در زمینه برگزاری مواجه شده اند و با این وجود رئیس مرکز برای رایزنی ها و پیگیری جهت حفظ خود به عنوان رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری در حال تلاش برای دیدار با چهره های با نفوذ در تهران می باشد.

انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار