کد خبر: ۳۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
نایب رئیس شورای شهر همدان:
نایب رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه مخالف اخذ سود از بدهکاران شهرداری همدان هستم، گفت: همچون بانک‌ها به زندگی مردم گند نزنیم.
به گزارش آرانیوز، علی فتحی ظهر امروز در صحن علنی شورای شهر همدان در واکنش به اخذ سود از بدهی بدهکاران شهرداری همدان اظهار کرد: بنده به عنوان عضو شورای شهر همدان از گرفتن سود از مطالبات شهرداری همدان مخالف هستم.

وی با بیان اینکه اگر این مسئله در دفترچه تعرفه عوارض سال 97 شهرداری همدان مصوب شود مشکلات بسیاری ایجاد می‌شود، تصریح کرد: می‌خواهند سود بانکی را به شهرداری بکشند، گندی که بانک‌ها به زندگی مردم زدند وارد شهرداری نکنید، بانک‌ها زندگی مردم را نابود کردند.

کامران گردان سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه در واکنش به این موضوع عنوان کرد: مگر شهرداری بانک است که بخواهد سود دریافت کند.

به گزارش فارس، تعیین سود برای مطالبات شهرداری همدان موضوعی بود که در دفترچه تعرفه عوارض سال 97 از سوی شهرداری همدان پیشنهاد شد و این موضوع با واکنش‌هایی از سوی اعضای شورای شهر همدان مواجه شد و در نهایت مصوب شد تا از کسانی که به شهرداری همدان بدهکار هستند دو درصد سود دریافت شود.

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار