کد خبر: ۳۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: چهارمین کنفرانس ملی كاربردGIS در صنعت آب و برق با ابتکارات نوین برگزار شد.
به گزارش آرانیوز، محمد الله‌داد اظهار کرد: مدیریت شبکه‌های برق در مواقع بحران با توجه به نقش مهم انرژی در مواقع بحران برای احیای شبکه و تأمین شرایط امنیتی و کاهش آسیب‌پذیری تأسیسات صنعت برق ضرورت تقویت پدافند غیرعامل بیش ازپیش احساس می‌شود که این مهم با استفاده از سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه بر اساس ارزیابی وزارت نیرو در سال 95 شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در مدیریت فعالیت‌های سامانه اطلاعات مکانی (GIS) از سوی وزارت نیرو شرکت برتر در بین شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور معرفی شد، تصریح کرد: رویدادهای جدیدی در چهارمین کنفرانس ملی GIS در صنعت آب و برق که با همکاری وزارت نیرو، دانشگاه و سازمان نقشه‌برداری کشور در آذرماه با حضور بیش از یک هزار و 200 شرکت‌کننده در استان مرکزی برگزار شد، رقم خورد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی حضور صنعت آب برای اولین بار در کنفرانس GIS، به‌کارگیری اپلیکیشن موبایل برای نخستین بار در کنفرانس با هدف مدیریت و برنامه‌ریزی کنفرانس توسط برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان، اهدای جایزه دکتر سحاب برای اولین بار در کنفرانس و رونمایی از سردیس دکتر سحاب در بلوار خیابان دانشگاه اراک را از رخدادهای جدید این دوره از کنفرانس دانست.

الله داد برگزاری کارگاه‌های آموزشی و حضور دو کارگاه آموزشی خارجی نپلند و زیمنس، ارائه تجارب موفق شرکت‌ها را از جمله استان کرمانشاه و تجربه زلزله اخیر، رونمایی از چهار جلد کتاب در حوزه GIS، رونمایی از فاز اول پروژه SDI صنعت برق، تجهیز سالن‌ها به ویدیو کنفرانس و پخش مستقیم کنفرانس از طریق وب به صورت مجازی را از سایر رویدادهای جدید این کنفرانس عنوان کرد.

انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار