کد خبر: ۳۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: واگذاری‌های غیرکارشناسی در بخش خصوصی اقتصاد را با مشکلات جدی روبرو کرده است.
به گزارش آرانیوز، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، اظهار داشت: نخستین گام در جلب رضایت مردم مبارزه با فساد مالی است و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید این امر را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

وی بیان کرد: باید بنیه اقتصادی مردم افزایش پیدا کرده و با رعایت عدالت در پرداختی‌ها در راستای رفع مشکلات اقتصادی گام برداشته شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: متأسفانه واگذاری‌های غیرکارشناسی در بخش خصوصی سبب شده تا با مشکلات اقتصادی بسیاری روبرو باشیم.

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی از ضربه‌های اقتصادی ناشی از واگذاری‌های غیرکارشناسی به بخش خصوصی بی‌بهره نبوده است، ادامه داد: به طور مثال شرکت هپکو در گذشته با نیروی انسانی بالغ‌بر 2 هزار نفر فعالیت می‌کرده اما این تعداد نیروی انسانی در حال حاضر 900 نفر می‌باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: این در حالی است که این تعداد نیروی انسانی فعال در شرکت هپکو در دریافت حقوق خود با مشکلات متعددی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند.

دری نجف‌آبادی گفت: ضروری است مدیران دستگاه‌های اجرایی مشکلات را مورد تحلیل و بررسی قرار داده و با برنامه‌ریزی کارشناسی و علمی در راستای رفع این مشکلات حرکت کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره از نظام اسلامی حمایت کرده‌اند، افزود: برخی از مردم جامعه به وجود فسادهای مالی اعتراضات شرعی و منطقی کرده‌اند و بر همین اساس ضروری است نظارت بر مسائل کشور گسترده‌تر و نحوه عملکردها شفاف‌سازی شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در کشور و استان، افزود: دشمنان در صدد هستند با استفاده از نیروهای خودفروخته داخلی به نظام اسلامی ضربه وارد کنند اما در 40 سال گذشته توطئه‌های آنان با هوشیاری ملت ایران خنثی شده است.

دری نجف‌آبادی اظهار داشت: هفتم دی‌ماه برخی از افراد معترض به مشکلات معیشتی و همچنین برخی از سپرده‌گذاران در مؤسسات مالی نسبت به شرایط موجود تجمعی اعتراض‌آمیز را در چند شهر استان برپا کردند اما با ورود نیروهای بیگانه به رفتارهای ساختارشکنانه تبدیل شد.

وی تأکید کرد: مردم بصیر و هوشیار استان مرکزی در حرکتی خودجوش نسبت به محکوم کردن تخریب اموال عمومی و نفوذ دشمن در مسائل داخلی کشور اقدام کرده و تجمع‌های غیرقانونی را محکوم کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به نخستین سالگرد رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، افزود: آیت‌الله رفسنجانی در طول انقلاب اسلامی همواره حامی رهبر کبیر انقلاب بوده و با مجاهدت و مبارزه علیه رژیم شاهنشاهی در راستای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش می‌کرد.

انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار