کد خبر: ۳۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
یونسی خواستار شد
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خواستار وحدت مردم و مسؤولان مازندران برای آبادانی استان شده است.
به گزارش آرانیوز علیرضا یونسی‌رستمی امشب در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران فریدونکنار با اشاره به اینکه فرماندار جدید فریدونکنار باید در زمینه‌های مختلف برای توسعه این شهرستان تلاش کند، گفت: به مشکلات بیکاری و مسائل اقتصادی بیش از پیش توجه شود.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا با شکاف میان مردم و مسؤولان هدف خود را اجرایی کند، تصریح کرد: دشمن خباثت خود را دشمنی روزهای اخیر نشان داد به گونه‌ای که بسیاری از پیام‌های دریافتی از خارج کشور بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه ملت همواره در طول این سال‌ها دست رد به سینه ضدانقلاب شده است، افزود: نیروی انتظامی، اداره اطلاعات، سپاه پاسداران و نیروهای قضایی و اعضای شورای تامین مازندران به خوبی توانستند حوادث اخیر را مدیریت کنند.

وی با اشاره به اینکه امنیت مهم‌ترین دلیلی است که سالانه بیش از 40 میلیون مسافر به این استان سفر می‌کنند،  خاطرنشان کرد: مردم در مازندران نسبت به اتفاق‌های اخیر به خوبی وارد میدان شدند و آن را خنثی کردند.

 یونسی بر لزوم وحدت میان مردم و مسؤولان مازندران به منظور آبادانی این استان تاکید کرد و گفت: فرماندار جدید تلاش کند تا اطلس توسعه فرهنگی، سیاسی و اقتصادی فریدونکنار تهیه شود.

وی با تاکید بر اینکه فرماندار فریدونکنار نسبت به تفکیک زباله از مبداء، کاهش مشکل زباله و پسماند ناشی از آن، اقتصاد دریایی و معرفی برنج این شهرستان تلاش بیشتری به عمل آورد، افزود: تنها عامل موفقیت، رضایت خداوند و جدیت در امور است.

انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار