کد خبر: ۳۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
نماینده علی‌آبادکتول در مجلس:
نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان گلستان ظرفیت‌های مهمی در حوزه گردشگری دارد، گفت: صنعت گردشگری می‌تواند اقتصاد گلستان را متحول کند.
به گزارش آرانیوز، اسدالله قره‌خانی صبح امروز در جلسه توسعه صنعت گردشگری شهرستان علی‌آبادکتول که به منظور رفع موانع و مشکلات دو پروژه مهم و محوری استان گلستان برگزار شد با اشاره به اینکه عامل اصلی توسعه صنعت گردشگری حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است، اظهار کرد: تلاش ما مسوولان باید این باشد که در چهارچوب قانون اساسی از آنها حمایت و همت کنیم تا مشکلات و موانع موجود بر سر راه آنها را با سرعت برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه عوامل متعددی بر حضور سرمایه‌گذاران در استان گستان تاثیرگذار است، افزود: یکی از مهم‌ترین و عمده‌ترین دلایلی که می‌تواند موجب ماندگاری سرمایه‌گذاران در کشور شود توسعه زیرساخت‌هاست که در جذب سرمایه‌گذار نیز موثر است.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ظرفیت بالای اشتغالزایی در حوزه صنعت گردشگری در استان گلستان، خاطرنشان کرد: بدون تردید ایجاد پروژه‌های مهم گردشگری می‌تواند وضعیت اقتصادی و اشتغالزایی را در استان گلستان متحول سازد.

قره‌خانی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری و منحصر به فرد استان گلستان علی‌الخصوص شهرستان علی‌آبادکتول گفت: ایجاد تله‌کابین در منطقه نمونه گردشگری کبودوال نقش مهم و اساسی را در توسعه صنعت گردشگری استان گلستان و شهرستان علی‌آبادکتول خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امروز استان گلستان در حوزه اقتصاد با مشکلاتی از جمله بیکاری و کمبود اشتغال روبه‌رو است، ادامه داد: گردشگری به عنوان یک صنعت کم‌هزینه و پرمخاطب می‌تواند علاوه بر تولید ثروت برای استان گلستان با ایجاد اشتغال بسیار آسان به رفع مشکلات اقتصادی کمک کند.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت توسعه صنعت گردشگری در کل استان گلستان، اضافه کرد: ظرفیت‌های بی‌بدیل گردشگری در استان گلستان آن‌قدر زیاد و بی‌رقیب است که در صورت توجه کافی می‌تواند گلستان را به قطب گردشگری کشور تبدیل کند.

گفتنی است این جلسه در خصوص توسعه صنعت گردشگری استان گلستان به محوریت علی‌آباد کتول و با حضور حسن هدایتی کتولی فرماندار، ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی دیگر از مسوولین استانی و شهرستانی در هتل قصر بوتانیک شهرستان گرگان برگزار شد.

انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار