کد خبر: ۳۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:
زنجان-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: از ۹۱ هزار و ۲۶۵ واحد مسکن روستایی استان زنجان ۴۶ هزار و ۱۴۰ واحد مسکونی معادل ۵۱ درصد مقاوم‌سازی شده است.

به گزارش آرانیوز، سجاد صنعتی منفرد به مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: از ۹۱ هزار و ۲۶۵ واحد مسکن روستایی استان زنجان ۴۶ هزار و ۱۴۰  واحد مسکونی معادل ۵۱ درصد مقاوم‌سازی شده است که در این میان مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی دو درصد از میانگین کشوری بالاتر است.  

وی به مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: از سال ۸۴ این طرح آغاز شده و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی تأکیدزیادی دارد و برنامه‌ریزی لازم برای سال‌های آینده را تدوین کرده است. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در این راستا ۴۵ هزار و ۱۲۵ واحد مسکونی روستایی در استان زنجان غیر مقاوم است. 

صنعتی منفرد تأکید کرد: بعد از تشکیل بنیاد مسکن به‌فرمان امام خمینی(ره) این ارگان درزمینه بهسازی مسکن روستایی، احداث مسکن مهر در شهرهای زیر۲۰ هزار نفر جمعیت، احداث مسکن روستایی، اجرای طرح هادی و دیگر زمینه‌ها فعالیت می‌کند.

وی یاد آور شد: در بحث مسکن شهری و روستایی بنیاد مسکن طرح‌های خوبی را در دولت تدبیر و امید را انجام داده و  بنیاد مسکن استان زنجان نسبت به مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی برنامه‌ریزی لازم را دارد و تاکنون هم در این امر موفق بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: این نهاد در راستای محرومیت‌زدایی نسبت به مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان تأکید دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار