کد خبر: ۳۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
استاندار خراسان رضوی:
مشهد- استاندار خراسان رضوی گفت: متاسفانه از بزرگترین ضعف‌های ما در اداره امور عدم استفاده از ظرفیت‌های جامعه نخبگان دانشگاهیان است.

به گزارش آرانیوز، علیرضا رشیدیان ظهر چهارشنبه در جلسه مشترک شورای گفتگوی دولت، بخش خصوصی و کارگروه رفع موانع سرمایه گذاری که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: ضرورت برگزاری نشست‌های هماهنگی فراتر از سطوح مدیریتی است و برگزاری چنین نشست هایی موجب تبادل نظر  وانتقال تجربه می شود.

وی افزود: باید در این جلسات شناخت و آگاهی پیدا کنیم و بر مبنای آن به یک حرکت هدفمند برسیم که در این راستا هماهنگی بین  سازمان‌ها و ارگان‌ها شرط لازم است.

استاندار خراسان رضوی گفت: توقع  ایجاد توسعه تنها از بخش دولتی کارساز نیست. همه جریانات بخش تعاونی خصوصی و  مردم باید ورود پیدا کنند و مدیران  در این میان خطوط کلی راهبردی به شمار می آیند و  کار اجرایی باید توسط کارشناسان انجام می‌شود. 

وی تاکید کرد: باید خدمات زیربنایی را برای سرمایه‌گذران فراهم کنیم. خوشبختانه اسناد بالادستی کاملی در حوزه سرمایه گذاری داریم و سند چشم انداز و آمایش سرزمین  نیز در این مسیر به ما کمک می کند.

رشیدیان گفت: به نظر می‌رسد هماهنگی و همکاری و داشتن دیدگاه مشترک برای انتخاب اولویت‌ها مهم‌ترین عامل است. امیدواریم  برگزاری جلسات همفکری شروعی برای جلسات بعدی و زمینه ای باشد که نقطه نظر هماهنگی در دیدگاه اولویت و اقدام پیدا شود. 

وی افزود: هم اکنون جای بخش خصوصی در سرمایه گذاری یا خالیست یا خیلی کم است و باید به نگاه مشترک همسوی مشترک بین بخش‌های مختلف برسیم. یکی از بزرگترین ضعف‌های ما در اداره کارها عدم استفاده از ظرفیت‌های جامعه نخبگان دانشگاهیان است که باید از فرهیختگان با تجربه به صورت مناسب استفاده کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار