کد خبر: ۳۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
معاون استاندار مازندران خبرداد
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: در حوادث اخیر در کشور، هیچ یک از اموال عمومی در استان مازندران تخریب نشد.
به گزارش آرانیوز، علی یونسی در آیین تکریم و معارفه فرماندار نوشهر که در سالن همایش های بندر این شهرستان برگزار شد با تاکید بر اینکه فرماندار باید اهل تعامل بوده و از همه ظرفیت ها در جهت رفع بیکاری و سرمایه گذاری استفاده کند، تصریح کرد: مجموعه قوا باید نسبت به کاهش و رفع مشکلات مردم تلاش کنند .

یونسی با اشاره به اینکه از جمله سیاست های دولت کاهش مشکلات اشتغال و بیکاری است که باید در راس فعالیت های فرماندار قرار گیرد، گفت: برخورد با آسیب های اجتماعی و کاهش آن، برخورد با فساد، دفاع از حقوق مردم و مصلحت کشور، دفاع از رهبری و نظام با تمام ظرفیت ها در زمره سیاست دولتمردان است .

وی با بیان اینکه امروز دشمن و در راس آن آمریکا با تمام ظرفیت سعی در ایجاد شکاف بین دولت و ملت دارد، خاطرنشان کرد: آنها سعی دارند تئوری شکاف را با همه سلطه گری در منطقه خاورمیانه در جمهوری اسلامی پیاده کنند .

این مسئول تاکید کرد: باید حواسمان جمع باشد و تحت هیچ شرایطی نباید در زمین دشمن بازی کنیم و در این برهه حساس از تاریخ کسی به اختلافات دامن نزند .

یونسی بر حرکت  در راستای وحدت تاکید کرد و گفت:  مشکلات فراوانی به لحاظ بیکاری، گرانی و اقتصاد وجود دارد اما در سرزمینی که امنیت نباشد مردم رنگ خیر و شادمانی را نمی بییند .

وی با بیان اینکه امنیت رکن رکین و زیربنای اصلی اداره جامعه است، افزود:  کشور ما در گلستانی از امنیت بسر می برد و دشمن نیز تلاش دارد با تئوری شکاف این امنیت را به خطر بیندازد .

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه افرادی که مخل آسایش و امنیت مردم شوند باید به اقدامات خود پاسخگو باشند، اظهار کرد: در این حوزه نظام و انقلاب کوتاه نمی آید .

یونسی گفت: استان مازندران طی حوادثی که چند مدت اخیر در کشور روی داد یکی از استان های سفید کشور بود چرا که مردم آن عالم ترین، دردمند ترین و وفادارترین مردم نسبت به انقلاب خود هستند و باید در مقابل عظمت و دانایی و فضیلت این مردم سر تعظیم فرود آورد .

وی اضافه کرد:هرکس در هر مقامی باشد اگر از فضای مجازی سوء استفاده کند باید بداند لیاقت استفاده از این فضا را ندارد .

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ادامه داد: بیشتر اغتشاشگران هدایت شده سرویس های جاسوسی بودند .

یونسی با قدردانی از دستگاه های امنیتی و انتظامی استان بیان کرد: نیروهای انتظامی حرفه ای و از روی دلسوزی برخورد کردند و موردی با عنوان از بین رفتن اموال عمومی در مازندران مشاهده نشد . 

وی با قدردانی از تلاش های بیش از دو سال شادمان فرماندار پیشین شهرستان اظهار کرد: اینکه مسئولی صادقانه تلاش کرده و اسباب رضایتمندی مردم را در نظام فراهم کند مایه مباهات است .

وی با بیان اینکه بنای دولت روحانی و استاندار مازندران بکارگیری اینگونه شخصیت هایی است که سرشار از تجربه، دلسوز، دردکشیده و همدرد آلام مردم باشند، افزود: صفرنژاد فرماندار جدید نیز از فرمانداران با سابقه استان است که در پنج شهرستان در استان های گیلان، خراسان و مازندران فرماندار بوده و در وزارت کشور هم سابقه خدمت دارد .

در پایان این آیین از سوی استاندار مازندران، عبدالصمد صفرنژاد به عنوان فرماندار جدید نوشهر معارفه و از زحمات ۲۵ ماهه علی شادمان به عنوان فرماندار پیشین شهرستان نوشهر قدردانی شد.  

گفتنی است علی شادمان به عنوان سرپرست فرمانداری نور مشغول به کار شد. 


انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار