کد خبر: ۳۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افتتاح 10 کلینیک ویژه و 17 مرکز بهداشت در استان خبر داد و گفت: این مراکز در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار دارند.
به گزارش آرانیوز، دکتر شاهرخ یوسف‌زاده چابک در شصت امین جلسه شورای راهبردی حوزه سلامت در گیلان با بیان این که تمام تلاش‌های سازمان‌ها در راستای ایجاد رضایتمندی برای ذینفعان است،اظهار کرد:باید ذینفعان هر سازمان شناسایی و برحسب نیازها، قوانین و مقررات موجود برنامه ریزی های لازم انجام شود . 

وی، با اشاره به این که برای جلوگیری از بروز اختلال و آسیب در جامعه، صدای ذی نفعان باید شنیده شود، تصریح کرد: همان طور که بدن انسان تا زمانی که سیستم ایمنی‌اش درست کار می‌کند و در محیط مناسب قرار دارد و آب، هوا و غذا مناسب دریافت می‌کند، احتمال رسوخ بیماری در آن به حداقل ممکن می‌رسد، شنیدن صدای ذینفعان نیز می‌تواند از بروز اختلال و آسیب در جامعه جلوگیری کند.

یوسف‌زاده ادامه داد: بنابراین دریافت نظرات ذینفعان پیرامون اقدامات و فعالیت های انجام شده، می‌تواند منجر به بهبود روند ارایه خدمات شود . 

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به این که اصلاح روش‌های ناکارآمد و بهبود فرایندهای موجود از اهداف اصلی برنامه راهبردی حوزه سلامت در گیلان است،یادآور شد:مدیریت زمانِ انتظار برای ارایه خدمات،بر افزایش رضایتمندی ذی نفعان تاثیر دارد و در این زمینه،ذینفعان،مستقیما تحت تاثیر برنامه ها و فرایندهای دانشگاه قرار می‌گیرند. 

وی در پایان از افتتاح 10 کلینیک ویژه و 17 مرکز بهداشت در استان خبر داد و گفت:این مراکز در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار دارند.


انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار