کد خبر: ۳۲۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
دبیر ستاد توسعه فناوری دریایی معاونت علمی ریاست جمهوری:
دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: به دنبال این هستیم در تمامی استان ها ساحلی کشور اطلس دریایی داشته باشیم تا ظرفیت های استان ها در این بخش مشخص شود.
به گزارش آرانیوز، محمد سعید سیف در نشست هم اندیشی راهکارهای پیشرفت صنایع دریایی گلستان که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: خوشتبخانه استان گلستان ظرفیت خوبی در بخش دریا دارد. ما نیز همکاری خود را در جهت اجرای طرح های جدیدی که به اشتغال و توسعه استان کمک کند، اعلام می کنیم.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که در تمامی استان های ساحلی اطلس دریایی تهیه شود، افزود: با این کار مسئولین ظرفیت های استان را بهتر می شناسند و تصمیم گیری های بهتری اتخاذ می شود.

سیف تصریح کرد: امیدوارم طی ماه های آینده اطلس دریایی استان گلستان تهیه شود تا مقدمه ای برای تصمیم گیری و برنامه ریزی در سطح استان در خصوص دریا باشد.

دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: بهترین ظرفیت گلستان در حوزه دریا در بخش های توریسم و شیلات است زیرا حمل و نقل کالا از طریق کشتی در این منطقه کمتر است.

وی خاطرنشان کرد: در سواحل استان موانعی در حوزه محیط زیست وجود دارد که باید به صورتی که به محیط زیست آسیبی وارد نشود، رفع شود تا گردشگری در آن گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار