کد خبر: ۳۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
فرماندار گچساران:
فرماندار شهرستان گچساران گفت: راه اندازی سامانه ثبت نام کارورزی و امتیازات این سامانه یک گام موثر در کاهش معضل بیکاری است
به گزارش آرانیوز، منطقه کهگیلویه و بویراحمد عبدالرحیم رحیمی در جلسه کارگروه اشتغال گچساران افزود: اشتغال و بیکاری بحثی است که تمام کشور درگیر این بحث بوده و دولت تدبیر و امید از زمان شروع بکار تا کنون اقدامات خوبی را برای تسهیل این معظل انجام داده است .

وی بیان کرد: باید از ظرفیت سرمایه گذاران برای بهبهود شراط استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان گچساران تصریح کرد: باید در سطح شهرستان بستر لازم را برای سرمایه گذاران فراهم کرد تا از این طریق بتوان بخشی از مشکلات اشتغال شهرستان  مرتفع شود.

رحیمی عنوان کرد: راه اندازی سامانه ثبت نام کارورزی و امتیازات این سامانه یک گام موثر در کاهش معضل بیکاری است که باید در این زمینه به خوبی بر اطلاع رسانی انجام شود.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی شهرستان در راستای شناسایی و ثبت نام واحدهای پذیرنده کارورزی اقدام کنند.

فرماندار شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: طرح کارورزی از جمله برنامه های ویژه دولت تدبیر و امید برای حمایت از اشتغال فارغ التحصیلان بیکار در کشور بوده که در دولت دوازدهم عملیاتی شده است .

رحیمی بیان کرد: بیکاری یکی از مشکلات اساسی جوانان و خانواده ها است و امید می رود این طرح بتواند موجب اشتغال پایدار جوانان را فراهم کند.

وی اضافه کرد: افزایش اشتغال پذیری و توسعه اشتغال توأم با کسب مهارت، کمک به کاهش هزینه های نیروهای کار در بنگاههای اقتصادی و هدایت صحیح منابع هدفمندی یارانه در جهت توسعه اشتغال را از جمله اهداف این طرح است.


انتهای پیام/9601
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار