کد خبر: ۳۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به خسارت‌های مالی مؤسسات مالی و اعتباری به مردم؛ مجلس به دنبال بازپرداخت خسارت افراد است.
به گزارش آرانیوز، بهمن طاهرخانی، با اشاره به مؤسسات مالی اعتباری تصریح کرد: مردم قبل از سپرده‌گذاری در مؤسسات مالی اعتباری باید دقت کرده و به تبلیغات توجه نکنند چراکه برخی از مؤسسات قابل‌اعتماد نیستند.

وی افزود: بعد از اتفاقاتی که در حوزه مؤسسات مالی اعتباری رخ داد، مجلس تصویب کرد که بخش عمده خسارت‌ها پرداخت شد و بخشی از آن‌ها باقی ماند، مجلس باید به دنبال بازپرداخت خسارت بقیه افراد هم باشد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس به‌منظور رسیدگی به این موضوع رئیس‌کل بانک مرکزی را به مجلس خواستند تا تصمیمات لازم اتخاذ شود، تصمیم گرفته شد که دولت تا سقف 100 میلیون تومان را بپردازد چراکه درصد بیشتری از مردم در همین سقف و کمتر از این مطالبه را داشتند که بخش زیادی از آن پرداخت شد.

وی یادآور شد: بخش بعدی خسارت‌ها که 2 یا 3 میلیارد تومان است هم باید بررسی و حق مردم پرداخته شود، باید مجلس، دولت و قوه مقننه دست‌به‌دست هم بدهند و اجازه ندهند دشمنان از نیاز معیشتی مردم سو استفاده کنند.

طاهرخانی تصریح کرد: وظیفه نظام و مجلس است که از حقوق مردم دفاع کنند در مقابل نیز مردم باید حواسشان جمع باشد که مجدداً اموال خود را در مؤسسات مالی اعتباری غیرمجاز قرار ندهند.

وی تصریح کرد: مردم هوشیار باشند، دشمنان در کشور منافع خود را ازدست‌داده‌اند، ضمن این‌که ما قبول داریم حقوق و معیشت موردنیاز مردم باید کاملاً احقاق شود مردم باید هوشیار باشند فریب دشمن را نخورند و به‌موقع از حق خود دفاع کنند.

انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار