کد خبر: ۳۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان موتورسیکلت و کشف 19 فقره سرقت موتورسیکلت با دستگیری 3 سارق و 5 مالخر در این شهرستان خبر داد.
به گزارش آرانیوز، سردار مهدی محمودی اظهار کرد: در پی کسب خبر از منابع، مبنی بر خریدوفروش موتورسیکلت مسروقه توسط فردی در شهرستان البرز، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان البرز قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های صورت گرفته توسط کارآگاهان و هماهنگی با مراجع قضایی، سارق در شهر الوند دستگیر و در بازرسی از منزل وی تعداد دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهم در ادامه تحقیقات پلیسی، 2 همدست خود را معرفی و در 2 عملیات ضربتی همدستان وی نیز دستگیر و به 19 فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان البرز، قزوین و تاکستان اعتراف کردند.

محمودی اضافه کرد: متهمان در ادامه بازجوئی فنی مأموران، 5 مالخر را نیز در این خصوص معرفی که با دستگیری آنان، موتورسیکلت‌های مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

محمودی در پایان از شهروندان خواست: با به‌کارگیری تجهیزات حفاظتی و مراقبتی نسبت به حفظ اموال خود احساس مسئولیت کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را سریعاً از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار