کد خبر: ۳۱۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: امسال پیگیری، درخواست و دریافت اعتبارات براساس شرایط معیشتی مددجویان به ویژه ساکنان مناطق محروم که از امکانات کمتری بهره‌مندند در نظر گرفته می شود .
به گزارش آرانیوز، رضا شهرکی، در شورای اداری چابهار افزود: تلاش شبانه روزی و همت مضاعف برای تحقق اهداف سازمانی و رضایت جامعه هدف عامل اصلی در کسب نتیجه و موفقیت است . 

وی با تقدیر و تشکر از زحمات مستمر امدادگران و گروه جهادی اعزامی از مرکز بر رعایت مقررات و استفاده بهینه از اعتبارات تخصیص یافته استانی تاکید کرد و افزود: سال جاری پیگیری، درخواست و دریافت به موقع اعتبارات براساس شرایط معیشتی مددجویان به ویژه ساکنان مناطق محروم که از امکانان کم‌تری بهره می‌برند در نظر گرفته می شود چراکه باعث افزایش رضایتمندی و گسترش عدالت در جامعه خواهد شد . 

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به ضرورت تداوم حضور فعال گروه‌های تخصصی جهادی به منظور مشاهده فقر و محرومیت مردم این خطه از کشور، ادامه داد: مشکل مناطق محروم این استان با برنامه های مقطعی و کوتاه مدت حل نخواهد شد و تنها با حضور مستمر و پررنگ گروه‌های جهادی بوده که امید به زندگی، حس نوع دوستی و وفاق ملی گسترش خواهد یافت . 

محمدرضا اکبرزاده دلیر، معاون اداری و مالی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این جلسه گفت: امسال سرانه اعتبارات مناطق محروم و مرزی در بودجه کمیته امداد این استان با افزایش ۲۰ درصدی به ۱۶ میلیارد تومان رسید که بیانگر توجه ویژه این نهاد برای شکوفایی این مناطق است . 

وی با اشاره به ضرورت هزینه کرد اعتبارات ویژه مربوط به مناطق محروم و مرزی این استان برای تسریع در رفع مشکلات معیشتی مددجویان این مناطق، افزود: گزارش‌ عملکرد هر یک از اقدامات تعیین شده در حوزه‌های مختلف مددجویی شامل حمایت و سلامت، اشتغال، مسکن، درمان، فرهنگی، حقوقی و مشارکت های مردمی ادارات کمیته امداد شهرستان ها بر مبنای ضوابط و الزامات بودجه ابلاغی سالانه بررسی می شود تا در نهایت زمینه خدمت‌رسانی بیش از پیش به اقشار بی بضاعت و نیازمندان جامعه فراهم آید . 

معاون اداری و مالی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان یادآور شد: همچنین نگاه به فعالیت‌هایی مانند پرداخت کمک معیشت به مددجویان، رفع سوء تغذیه، فرانشیز و خدمات ویژه درمان، تامین تجهیزات درمان بیماران صعب العلاج، سهم بیمه خانوارهای دارای سرپرست روستایی و عشایر، کمک به امر ازدواج نیازمندان و اعطای وام‌های ضروری در بودجه سال ۹۶ کمیته امداد این استان رشد قابل توجهی داشته است . 


انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار