کد خبر: ۳۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
تولیت آستان قدس رضوی:
تولیت آستان قدس رضوی گفت: مردم در جریان فتنه جدید دشمنان نظام، باحضورشان در صحنه ختم آن را اعلام کردند.
به گزارش آرانیوز، سید ابراهیم رئیسی که در یادواره شهدای سیستان با محوریت حاج قاسم میرحسینی قائم مقام لشکر41 ثارالله، درمصلی المهدی (عج) زابل سخن می گفت، افزود: ما معتقدیم پیگیری مشکلات معیشتی و اقتصادی در یک فضای آرام توام با امنیت و آرامش باید باشد . 

وی ادامه داد: ما این حرکت دشمن را می شناسیم و با تمام وجود درمقابل دشمن می ایستیم و نقش و نقشه آن را مثل همیشه نقش برآب می کنیم . 

وی اضافه کرد: هرکسی درمسیر سازندگی و رفع مشکلات مردم گام بردارد با تمام وجود حمایتش می کنیم اما همگان موظفند تا برای رفع مشکلات مردم تلاش نمایند . 

حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: صبر، شکیبایی و استقامت رمز همه کسانیست که امروز بدنبال عدالت خواهی در عالم هستند.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی تجربه کردیم در هرعرصه ای که مردم بااستقامت و صبر و با مقاومت با هدف کار را پیش بردند دشمن را وادار به عقب نشینی کرده اند.

سید ابراهیم رئیسی اضافه کرد: در 8 سال جنگ تحمیلی برتری ما در همین استقامت و پایداری بوده است  و امروز در منطقه و در جهان دست برتری با جبهه مقاومت در همه عرصه هاست . 

وی تصریح کرد: این بیداری که امروز برای ما و مردم ما می باشد به برکت خون عاشورائیان است امروز آنچه از بیداری اسلامی در منطقه می بینید به برکت خون مطهرشهدا غفلتها کنار زده شده و مردم دشمنان را به خوبی می بینند و روحیه استکبار ستیزی در آنها تقویت شده است . 

وی ادامه داد: خون شهدای این منطقه امروز در مقابل جهل دشمنان اسلام بیداری آفرینی می کند لکن یک تفاوتی بین آن جاهلیت و جاهلیت امروز وجود دارد جاهلیت امروز جاهلیت مدرن است یعنی در واقع همان جاهلیت قبل از اسلام است اما شیک شده و چند" ایسم " درمقابل آن گذاشته شده است این جاهلیت امروز توانایی رسانه ای فوق العاد ای دارد و مجهز به فن آوری و تکنیک شده است.

رئیسی ادامه داد: حضور بابصیرت شما دراین منطقه و تعداد شهدای عالیقدر شما همه گواه است برصدق ادعای شما و اینکه پای ارزشهای نظام تاپای جان ایستاده اید.

وی اضافه کرد: امتحان و آزمون خوبی مردم سیستان درعرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی داده اند در وفاداری به نظام و ارزشها کم نگذاشته اند معتقدیم توسعه یافتگی و پیشرفت این منطقه رفع مشکلات معیشتی در این منطقه در پرتو وحدت انسجام و امنیت و آرامش است که امروز تلاش نیروهای مسلح باعث امنیت و آرامش شده و وحدت شما مثال زدنیست اما راهبرد ما ایجاد وحدت است ولی راهبرد دشمن راهبرد ایجاد تفرقه و جدائیست هرکس درایجاد وحدت تلاش نماید با راهبرد ایجاد وحدت حرکت کرده و هرکس باراهبرد تفرقه گام بردارد در جهت راهبرد دشمن رفته است . 

وی ادامه داد: وحدت و انسجام برای توسعه منطقه یک ضرورت اجتناب ناپذیراست توسعه یافتگی ورفع مشکلات وظیفه مسئولان و مدیران است که نشان کارآمدی بخشهای مختلف را با کار و تلاش برای گره گشایی از زندگی و معیشت مردم نشان دهند.


انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار