کد خبر: ۳۱۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
مدیرکل آموزش و پرورش استان:
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: هم اکنون بیش از 13 هزار نفر فرهنگی بازنشسته در استان وجود دارد.
به گزارش آرانیوز، رشید قربانی در نشست هماهنگی برگزاری همایش تجلیل از بازنشستگان فرهنگی استان، با اشاره به جایگاه پیشکسوتان فرهنگی و ضرورت قدرشناسی از زحمات بازنشستگان و تکریم مقام آنان، از برگزاری اولین همایش تجلیل از بازنشستگان فرهنگی استان خبر داد و اظهار کرد: باید ضمن تمهید مقدمات، مراسم در خور شانی برای بازنشستگان فرهنگی استان برگزار شود . 

وی از بازنشستگان فرهنگی به عنوان ذخایر و پشتوانه آموزش و پرورش نام برد و افزود: اهتمام اداره کل بهره مندی بازنشستگان از امکانات رفاهی، ورزشی و تسهیلات موجود است و تفاوتی برای ارائه خدمات در بین کارکنان شاغل و بازنشسته نیست . 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه هم اکنون بیش از 13 هزار نفر فرهنگی بازنشسته در استان وجود دارد؛ خواستار توجه به کرامت پیشکسوتان با برگزاری همایش استانی و تداوم جلسات هماهنگی برای برداشتن قدم های بعدی برای تکریم بازنشستگان شد.

وی گفت: اجرای چنین برنامه هایی موجب احساس هویت، تعلق سازمانی و خوش بینی افراد شده و این عمل خیر باید تداوم داشته باشد . 

در ابتدای این نشست جلال برومند مشاور مدیرکل نیز هدف از تشکیل این نشست را هم اندیشی و هم فکری به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر همایش تجلیل از بازنشستگان فرهنگی عنوان کرد و به تشریح برنامه های پیش بینی شده در این راستا و بهره گیری از ظرفیت های مختلف شد . 

برومند پیش بینی برنامه هایی برای افرادی که تازه به مقام بازنشستگی نائل می شوند را از دیگر اقدامات استان عنوان کرد و دیدار با بازنشستگان و بیماران صعب العلاج و کمک مالی به آنان، بهره گیری از امکانات ورزشی برای بازنشستگان و دیدار با بازنشستگان خلاق را از دیگر برنامه های استان برشمرد . 

گفتنی است در این نشست پیرامون نحوه برگزاری همایش استانی تجلیل از بازنشستگان فرهنگی استان و سایر برنامه های پیش بینی شده در زمینه تکریم پیشکسوتان بحث و تبادل نظر شد.


انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار