کد خبر: ۳۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه‌ی جهرم شایعات مطرح شده در فضای مجازی پیرامون وجود تفاوت در بنزین عرضه شده سوخت در جایگاه‌های سوخت این شهرستان، را تکذیب کرد.


به گزارش آرانیوز، ایرج خلفی درباره‌ي برخی شایعات مطرح‌‌شده در فضی مجازی درباره‌ی عرضه‌ي سوخت در جایگاه‌های شهرستان توضیح داد و گفت: متأسفانه در روزهای اخیر عده‌ای سودجو شایعه‌ای مبنی بر تفاوت بنزین‌های جایگاه‌های عرضه سوخت در فضای مجازی پخش می‌کنند که کذب است و به شدت انکار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی سوخت‌های جایگاه‌ها با کیفیت یکسانی عرضه می‌شود و تفاوتی بین آنها نیست، افزود: بنزین موجود در سطح جایگاه‌های شهرستان جهرم از سیرجان، گازوئیل از پالایشگاه شیراز و نفت سفید از بندرعباس تامین می‌شود.

خلفی درباره‌ی شایعه‌ای دیگری را که درباره‌ی وجود مشکل در دستگاه‌های جایگاه‌های سوخت سطح شهرستان و غیرواقعی بودن شمارشگر دستگاه و کم و زیاد شدن سوخت نیز تکذیب و خاطرنشان کرد: شرکت نفت تمامی دستگاه‌های سوخت‌رسان را پلمپ می‌کند و پلمپ دستگاه فقط توسط شرکت نفت باز می‌شود.

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه‌ی جهرم با اشاره به بازرسی‌های مستمر توسط این شرکت و اداره کل استاندارد از جایگاه‌های عرضه‌ی سوخت، گفت: در هر ۲۰هزار سی‌سی ترزیق سوخت فقط تا ۳۰ سی‌سی امکان کم و زیاد شدن مجاز است و در صورت تجاوز از این میزان، دستگاه جهت چکاپ و تعمیر، از سیستم سوخت‌رسانی خارج می‌شود.


انتهای پیام/9601
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار