کد خبر: ۳۱۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس:
نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس گفت: باید مردم و مشکلاتشان را اولویت امور قرار دهیم و به دنبال خدمات‌دهی مناسب و برطرف کردن موانع سد راه شان باشیم.
به گزارش آرانیوز، حجت‌الاسلام سید مصطفی ذوالقدر صبح امروز (16 دی) در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان اظهار کرد: همان‌طور که از جادری(استاندار سابق هرمزگان) رضایت داشتم از استاندار فعلی هرمزگان بسیار رضایت دارم.

وی با بیان اینکه مسئولان باید به کاری که بر عهده‌شان واگذارشده پایبند بوده و عمل کنند به‌طور حتم خدای یاری‌شان می‌کند، اظهار کرد: اعتراضات اخیر مردم در خصوص مشکلات اقتصادی باید ما را بیدار کند؛ مسئولان باید به دنبال رضایت مردمی باشند و مشکلات را حل کنند.

نماینده شرق هرمزگان خانه ملت با اشاره به اینکه تمامی مسئولان باید سخن امام خمینی(ره) که فرمودند:یک تار موی کوخ‌نشینان را به هزاران کاخ‌نشینان عوض نمی‌کنم" سرلوحه امور قرار دهند، تصریح کرد: باید مردم و مشکلاتشان را اولویت امور قرار دهیم و به دنبال خدمات‌دهی مناسب و برطرف کردن موانع سد راه شان باشیم.

ذوالقدر در پایان با تأکید بر اینکه کار روی زمین‌مانده در استان هرمزگان زیاد است، خاطرنشان کرد: هرمزگانی‌ها قاچاقچی نبوده و نیستند و از استاندار می‌خواهم در خصوص پرورش میگو و موانع صد راه بخش خصوصی برای ورود به آن ورود کرده و سبب جذب بخش خصوصی و افزایش انگیزه در آن‌ها شود.


انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار