کد خبر: ۳۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
مسئول واحد پیش‌بینی هواشناسی استان مرکزی با اشاره به اینکه امروز پایان بار‌ش‌ها برای هفته جاریست، گفت: با وجود عدم پیش‌بینی بارشی برای هفته جاری، دمای هوا از فردا کاهش محسوس خواهد داشت.
به گزارش آرنیوز، غلامرضا مرادی، با اشاره به اینکه امروز تمامی نقاط استان مرکزی آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با احتمال بارش برف و باران دارند، افزود: بواسطه ورود سامانه جدید به کشور و بارش برف و باران تمامی نقاط استان، امروز مه‌آلود است. 

وی آسمان استان مرکزی در روز یکشنبه هفته جاری را نیمه ابری تا ابری همراه با مه و احتمال رگبار برف و باران و کاهش دما و وزش باد عنوان کرد. 

مرادی گفت: از روز دوشنبه تا پایان هفته آسمانی تا قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی پیش‌بینی شده است و از فردا کاهش دمای محسوس پیش بینی می شود. 

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت آینده دمای هوای اراک به منفی سه درجه خواهد رسید، افزود: ساوه با 10 درجه بالای صفر حداکثر دمای استان را طی بازه زمانی مذکور خواهد داشت و شازند و کمیجان با منفی هفت درجه سردترین دمای استان را به خود اختصاص خواهند داد. 

مسئول واحد پیش‌بینی هواشناسی استان مرکزی با اشاره به بارش‌های شب گذشته بیان کرد: بیشترین میزان بارش‌ها با 12.3 میلیمتر در غرق‌آباد ثبت شده و کمترین بارش‌ها با 1.2 میلیمتر در محلات گزارش شده است. 

وی با بیان اینکه بارش‌ها در اراک به 5.2 میلیمتر رسید، میانگین بارش استان را در شب گذشته 6.3 میلیمتر عنوان کرد. 

 
انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار