کد خبر: ۳۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، امر به معروف و نهی از منکر از مولفه های مهم دین است و باید بطور بنیادی مورد توجه قرار گیرد، گفت: نگاه دولتی، سازمان یافته و دستوری برای نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر کار ساز نیست .
به گزارش آرانیوز، احمدی در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، افزود: فرهنگ سازی، نگاه بنیادی و برنامه ریزی از مهمترین عوامل برای زیرساختهای فرهنگی جامعه به خصوص فریضه امر به معروف و نهی از منکر است . 

وی بیان کرد: هرگاه خروجی این ستاد در حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به وضوح مشاهده شد، می توان کارکرد آن را اصولی و مبتنی بر راهبرد دانست . 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، استراتژی اصولی و باورسازانه این ستاد را از دیگر عوامل پذیرش میان افکار عمومی برشمرد و خاطرنشان کرد: اخلاق، پاکدستی، تعهد و مسئولیت پذیری در جامعه از خروجی های مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر است . 

احمدی تصریح کرد: در حوزه فرهنگ سازی و نهادینه سازی باورهای دینی خیلی قوی عمل نشده و باید با آسیب شناسی وضع موجود، کاستی ها برطرف شود . 

وی ادامه داد: در اسرع وقت نشستی با حضور ائمه جمعه، فرمانداران و نخبگان برگزار شود تا با همکاری و هم افزایی بتوان چالش های اصولی از جمله اعتیاد، طلاق، فقر و فحشا و برخی ناهنجاری ها را مدیریت کرد و کاهش داد . 

وی اضافه کرد: وضعیت موجود را مطلوب و مناسب نمی دانم و باید با کار فرهنگی و پیش بینی راهبردهای مناسب، این معضلات را حل کرد. 


انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار