کد خبر: ۳۱۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
استاندار کردستان خبر داد؛
استاندار کردستان از بهره برداری سالن 6 هزار نفری 22 گولان سنندج در شهریور سال 97 خبر داد.
به گزارش آرانیوز، بهمن مرادنیا، اظهار کرد: سالن 6 هزار نفری سنندج یکی از پروژه های مهم این شهر است که سالها پیش ساخت آن آغاز شده ولی متاسفانه هنوز این مجموعه به بهره برداری نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه 6 هزار نفری 22 گولان سنندج از پروژه های مهم استانی است، عنوان کرد: در جهت اتمام و تکمیل این پروژه، پیگیری های لازم را انجام داده ایم و دیداری با وزیر ورزش نیز داشته ایم.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه برای اتمام این پروژه 20 میلیارد تومان اعتبار لازم است، افزود: این مبلغ قرار است که از طریق خود وزارت خانه تامین شود و از سوی استانداری کردستان نیز برای روند ساخت هرچه سریعتر این پروژه قول داده ایم مبلغ 10 میلیارد تومان اعتبار کمک کنیم.

مرادنیا خاطرنشان کرد: با توجه به وعده هایی که پیمانکار و وزارت ورزش داده اند قرار است این پروژه در شهریور ماه سال 97 به بهره برداری برسد و شاهد یک سالن زیبای ورزشی در این دیار باشیم و بتوانیم از این طریق میزبان مسابقات ملی و بین المللی باشیم.

وی در ادامه با بیان این مهم که تا به حال 6 میلیارد عوارض شهرداری این پروژه توسط استانداری پرداخت شده است، ذکر کرد: ورزش کردستان این پتانسیل را دارد که در سطوح ملی و بین الملی جایگاه خوبی کسب کند و بر همین اساس باید همه توجه خاصی به ورزش داشته باشیم، استانداری نیز در این راستا ورزش را حمایت می کند.

گفتنی است: پروژه 6 هزار نفری سنندج یکی از مجموعه های ورزشی استان کردستان است که از سال 84 ساخت آن آغاز شده است ولی هنوز تکمیل آن به دلیل نبود اعتبار به پایان نرسیده است.  


انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار