کد خبر: ۳۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
روز دوشنبه هفته جاری؛
راهپیمایی اعتراض آمیز مردم کردستان در محکومیت اغتشاشات اخیر، روز دوشنبه هفته جاری در تمامی شهرهای استان کردستان برگزار می‌شود.
به گزارش آرانیوز، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم راهپیمایی جهت محکومیت اغتشاشات اخیر، امروز شنبه(16 دی) با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان ادارات استان در استانداری کردستان برگزار شد.

در این جلسه که معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان ریاست آن را برعهده داشت، حسین خوش اقبال، ابتدا طی سخنانی با بیان اینکه نظام اسلامی فقط متعلق به گروه خاصی نیست و همه کسانی که دل در گرو این نظام دارند به انقلاب عشق می‌ورزند، گفت: مسئولان باید گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات مردم داشته باشند زیرا از آغاز انقلاب تاکنون، مردم همه کاره نظام بوده اند.

وی عنوان کرد: مردم اجازه نخواهند داد که کسانی که امنیت آنها را نشانه گرفته‌اند میدان‌داری کنند و قطعا با حضور آگاهانه خود به قضایای اخیر پایان خواهند داد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در پایان بر حضور حداکثری مردم استان در راهپیمایی اعتراض آمیز روز دوشنبه(18 دی) در محکومیت اغتشاشات اخیر تاکید کرد و گفت: کردستان جزو استان‌های امن کشور است و تاکنون بیش از پنج هزار و 400 شهید تقدیم این آب و خاک کرده است.

مردم پشتیبان اصلی نظام هستند

مسئول نهادمقام معظم رهبری در جهاد کشاورزی استان کردستان هم در این جلسه، با بیان اینکه بعد از خدا، پشتیبان اصلی این نظام مردم هستند، اظهار کرد: جای بسی خرسندی است که نظام ما یک نظام مردمی است و از ابتدای انقلاب تاکنون مردم ما با نظام و امام و رهبری همراه بوده اند.

علی دوستی نژاد عنوان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری در سفر سال 88 خود به استان، «کردستان یک استان فرهنگی است»، پس قطعا حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز دوشنبه حاوی پیام های بسیاری هم در داخل و خارج از کشور است

وی خاطرنشان کرد: هرچند مشکلات زیادی در کشور وجود دارد اما در سایه حفظ نظام، تمامی مشکلات حل شدنی است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان هم در این جلسه ضمن تشکر از همراهی اصحاب رسانه استان با آرمان‌ها و اهداف نظام و دولت، گفت: خوشبختانه فعالان رسانه‌ای استان به خوبی فضای مجازی را مدیریت کرده اند و از تنش‌هایی که ممکن بود مدت اخیر در این فضا بوجود بیاید جلوگیری کردند.

هیرش رضایی خاطرنشان کرد: دولت در سطح استان و کشور در حال تلاش برای کاهش مشکلات است پس انتظار می رود زمانی که نقدی مطرح می‌شود منصفانه باشد.


راهپیمایی اعتراض آمیز مردم استان کردستان در محکومیت اغتشاشات اخیر روز دوشنبه(18 دی) در تمامی شهرهای استان برگزار می شود که این مراسم در شهر سنندج از ساعت 10 صبح از مقابل مسجد جامع و سه راه حبیبی آغاز شده و تجمع پایانی در میدان انقلاب برگزار خواهد شد.


انتهای پیام

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار