کد خبر: ۳۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
آیت‌الله نوری همدانی:
آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه ملت با حضور در صحنه جواب دشمن را همیشه خواهند داد تاکید کرد: شوراي امنيت بیش از این آلت دست مستکبران و آمریکا نباشد و در امور داخلی کشور ما دخالت نکند.
به گزارش آرانیوز به نقل از دفتر آیت الله نوری همدانی، این مرجع تقلید صبح امروز در درس خارج خود در مسجد اعظم از حضور پرشور مردم در محکومیت فتنه اخیر تشکر کرد و توجه مسوولان به خواسته‌های مردم در اقتصاد و کنترل فضای مجازی را خواستار شد.

وی حضور مردم نشانه را تعهد مردم نسبت به انقلاب، امام و رهبری دانست و بیان کرد: مردم در این راهپیمایی به دنیا فهماند که بین خواسته خود و دشمن تفکیک قایل است؛ خواسته مردم بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی هستند و مردم خواهان عملی شدن خواسته‌های رهبری نسبت به اشتغال و تولید ملی هستند و اجازه موج سواری به دشمن نخواهند داد.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه ملت با حضور در صحنه جواب دشمن را همیشه خواهند داد تاکید کرد: شورای امنیت بیش از این آلت دست مستکبران و آمریکا نباشد و در امور داخلی کشور ما دخالت نکند.

وی گفت: به مسؤولان هشدار می‌دهم به فکر بومی سازی فضای مجازی باشند الحمدلله متخصصان داخلی توان اداره فضای مجازی را دارند و امکانات هم هست ما به هیچ وجه با فضای مجازی مخالف نیستیم ولی می‌خواهیم از نکات مثبت فضای مجازی استفاده شود.

این مرجع تقلید تاکید کرد: با فضای مجازی که اختیارش دست دیگران باشد امنیت خانواده و جامعه به خطر می‌افتد و نتیجه این می‌شود آمار طلاق افزایش یابد، اعتقادات مردم با ایجاد شبهه بدون پاسخ صحیح ضعیف شود، به مقدسات توهین شود و دشمنان از این طریق افکار انحرافی خود را ترویج کرده و فتنه انگیزی کنند.

وی تاکید کرد: مسؤولان هرچه زودتر به این موضوع توجه کنند و این خواسته جدی حوزه علمیه است.

انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار