کد خبر: ۳۱۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
فرمانده انتظامی فارس عنوان کرد:
فرمانده انتظامي استان فارس از به هلاكت رسيدن يك شرور مسلح در شهرستان "خرامه" از توابع این استان خبر داد.
به گزارش آرانیوز به نقل از سایت پلیس فارس، سردار احمدعلي گودرزي گفت: مأموران فرماندهي انتظامي استان فارس با انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي مخفيگاه و محل تردد يك شرور مسلح و متواري به هويت " ح – م " را شناسايي کرده و تلاش برای دستگیری او را در دستور کار قرار دادند.

وي افزود: پس از انجام هماهنگي قضائي، مأموران به مخفيگاه اين فرد در اطراف كوه ‎ هاي شهرستان خرامه اعزام شده و مخفیگاه فرد شرور را محاصره کردند.

فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه مأموران برای تسليم شدن اين فرد هشدارهاي لازم را دادند، تصريح كرد: فرد شرور بدون توجه به هشدارهای مأموران اقدام به تيراندازي به سمت آنان و درگيري مسلحانه كرد . 

گودرزي افزود: پس از مدتي درگيري، در نهايت اين فرد شرور به ضرب گلوله مأموران به هلاكت رسيده و دو قبضه اسلحه جنگي به همراه فشنگ ‎ هاي مربوطه كشف شد . 

وي با اشاره به شرارت ‎‏ ها و سوابق اين فرد شرور، گفت: سرقت مسلحانه طلافروشي در شهرستان خرامه همراه با تيراندازي به سمت مردم، حمل و نگهداري سلاح، ايراد ضرب و جرح عمدي، تيراندازي به سمت مأموران نيروي انتظامي، قاچاق اسلحه و مهمات و سرقت مسلحانه از مهمترين اقدامات ضد امنيتي اين شرور بوده است . 

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: هلاکت اين شرور مسلح، موجي از شادي و اظهار رضايت مردم نسبت به عملكرد نيروي انتظامي و تشكر ويژه امام جمعه شهرستان در خطبه‏هاي نماز جمعه خرامه را به دنبال داشت.

كشف 800 كيلوگرم مواد مخدر در فارس

فرمانده انتظامي استان فارس همچنین از كشف 800 كيلوگرم مواد مخدر از قاچاقچيان طي 48 ساعت گذشته خبر داد و گفت: ماموران انتظامی استان با رصدهای پلیسی، چند محموله قاچاق موادمخدر را شناسایی کرده و طی چند عملیات جداگانه 800 کیلوگرم مواد مخدر از انواع تریاک و حشیش و هروئین را کشف کردند.

گودرزی با اشاره به توقیف 5 دستگاه خودروی قاچاقچیان در این رابطه، گفت: در اين رابطه 8 قاچاقچي مواد مخدر دستگير و پس از تشكيل پرونده به مرجع قضائي تحويل داده شدند.

او با یادآوری اینکه 331 کیلوگرم از این مواد از نوع حشیش بوده است، گفت: این میزان مواد در بازرسی از یک دستگاه کامیون و در ورودی شیراز کشف شد.

گودرزی همچنین گفت: کشف مقدار 320 کیلوگرم تریاک از یک خودروی سمند توسط ماموران انتظامی شهرستان داراب نیز از مهمترین بخش کشفیات موادمخدر 48 ساعت اخیر بود.

کشف 32 تن مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون در فارس

به گفته ی فرمانده انتظامی فارس از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 32 تن انواع مواد مخدر در فارس کشف شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش 10 درصدی کشفیات را نشان می دهد.

گودرزی برخورد با خرده فروشان مواد مخدر را از اولويت هاي نيروي انتظامي استان فارس ذکر و اضافه کرد: امسال و در این شاخص شاهد افزایش 33 درصدی بودیم.


انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار